today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Grayling objavio novi izveštaj „Kreiranje prednosti u 2023: Kako dosegnuti i uticati na publiku”

Grayling, vodeća globalna agencija za komunikacije, objavila je novi izveštaj pod nazivom „Kreiranje prednosti u 2023: Kako dosegnuti i uticati na publiku” – identifikujući pet ključnih oblasti na koje kompanije treba da se fokusiraju kako bi stvorile komunikacijsku prednost u 2023. godini.

Prva oblast koju izveštaj pokriva je povezivanje sa fragmentisanom publikom. U izveštaju se ističe kako je publika nastavila da se fragmentiše i razdvaja, što otežava mogućnost dopiranja do nje. Grayling preporučuje korišćenje naprednih podataka za prilagođavanje pristupa koji stvara privlačan i deljiv sadržaj koji odgovara motivaciji i interesovanjima publike.

Drugi trend je „digital hyperloop“ koji se odnosi na ubrzane promene u tehnologiji i kulturološkim trendovima zbog kojih je dugoročno planiranje postalo izuzetno teško. Grayling savetuje kompanijama da se fokusiraju na ideje sa kojima će se ljudi povezati i da budu spremne da se brzo prilagode promenljivim trendovima i raspoloženju javnosti.

Kao treći trend, u izveštaju se naglašava potreba za internom komunikacijom koja je, nakon pandemije, nepovratno promenila odnose unutar kompanija. Zaposlene manje pokreće novac, a više uslovi, benefiti, obuke i vrednosti. Grayling ističe da je ovaj trend stavio značajnu odgovornost na interne komunikacije i izazov pred menadžere ljudskih resursa da zadovolje širok spektar potreba među različitim generacijama.

Četvrti trend je evolucija veštačke inteligencije. Grayling naglašava rastući značaj veštačke inteligencije u oblasti PR-a i komunikacija, ističući ulogu alata za pisanje koji su potpomognuti tehnologijom veštačke inteligencije kao što je ChatGPT, i aplikacija za fotografije kao što je Midjourney. U izveštaju se navodi da kompanije moraju da razumeju ulogu novih alata potpomognutih tehnologijom veštačke inteligencije, da obuče svoje zaposlene kako da ih koriste i da budu svesne zamki kao što su nedovoljna provera činjenica, kršenje autorskih prava kao i plagijatorstvo.

Konačno, izveštaj se dotiče tzv. post-purpose sveta, u kom su potrošači oprezni kada je u pitanju purpose-washing taktika i mogu sa distance da uoče jaz između reči i dela. Grayling preporučuje organizacijama da pokažu svoju svrhu delima, a ne rečima.

„Izveštaj nudi dragocene uvide u izazove i mogućnosti sa kojima se kompanije suočavaju u komunikaciji sa svojom publikom“, rekao je Robert Škunca, direktor za Srednju i Istočnu Evropu agencije Grayling. „Verujemo da razumevanjem i korišćenjem pet trendova koje smo identifikovali, kompanije mogu da steknu stvarnu prednost tokom 2023. godine, a i kasnije.”

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!