today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Grayling: 6 marketinških i komunikacijskih trendova za 2018.

Međunarodna agencija za komunikacije Grayling predstavlja šest marketinških i komunikacijskih trendova za koje veruju da će pomoći brendovima i kompanijskim komunikatorima da postignu proboj za kojim žude u 2018. godini.

Zauzimanje stava: Granice između biznisa, politike i kulture su sve nejasnije i organizacije nemaju više prostora za oklevanje, jer potrošači zahtevaju jasnoću, posvećenost i akciju, a raznolikost je imperativ.

Urbana vizija: Marketinški stručnjaci će sve više biti fokusirani na globalne „super gradove” i njihovu brzorastuću populaciju koja stalno pritiče, obezbeđujući svojim brendovima značajan prostor i angažujući se oko kulturno osvešćene publike koja zauzvrat može uticati na druge. Ovo će uticati ne samo na brendove, već i na javni domen.

Upotreba narativa: Od reklamnih serijala i Instagram priča do mogućnosti koje pruža virtualna realnost, brendovi sve više pronalaze nove načine za upotrebu narativa, kako bi skrenuli pažnju korisnika i zadobili verne pratioce. Koliko kompanija je dovoljno hrabro da prestane da reklamira sebe i dozvoli drugim pokazateljima da govore o njihovom uspehu?

Učenje kroz testiranje: S povećanjem tempa promena, organizacije svih veličina sve više poprimaju start-up model. Ideje koje dolaze iz gomile izvora i brza inovacija jesu imperativ, dok testiranje uživo i beta operacije postaju pravilo za brendove pića, maloprodaje, medijske kuće, pa čak i banke.

Igra brendova: Sve postaje igra, budući da pametne organizacije crpe ideje za svoju svrhu i imidž kroz svaku interakciju s potrošačima, ispunjavajući neočekivano i pretvarajući dosadno u igru kako bi privukli i nagradili potrošače. Ako postavite stvari kako treba, sigurno ćete dobiti nagradu. Postavite stvari loše i … pa, brendovi bi trebalo da povedu računa da stvari budu postavljene kako treba.

Ekonomija pažnje: U svetu digitalnog preopterećenja u kojem je pažnja oskudan resurs i pronicljivi potrošači se odlučuju protiv reklama i filtriraju sadržaj kome su izloženi, brendovi treba da investiraju u bogat i ciljan sadržaj s realnom vrednošću, ako žele da se probiju. Bilo kakav stari sadržaj ne može doneti željeni rezultat.

Više o globalnim marketinškim i komunikacionim trendovima koji će obeležiti narednu godinu možete pronaći na www.grayling.com

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!