Grand kafa, jedan od vodećih brendova Atlantic Grupe, ponovo je napravila korak dalje u segmentu inovacija i podrške umetničkim poduhvatima. Kao dugogodišnji ekskluzivni sponzor Sarajevo Film Festivala (SFF), ponosno je predstavila još jedan novitet koje potvrđuje viziju kompanije o značaju kreiranja izuzetnog korisničkog iskustva i isticanja kreativnosti.
U julu 2023. godine otvoren je konkurs za dizajn festivalske šoljice, i to ne samo za etablirane dizajnere, već i za sve one koji žele da iskažu svoju kreativnost i eksperimentišu u svetu dizajna. Putem Grand kafa web sajta, brend je predstavio revolucionarnu integraciju web nagradnog konkursa i veštačke inteligencije, uključujući Open AI alate ChatGPT i Dall-E, omogućavajući svim korisnicima da se oprobaju u kreiranju originalnih umetničkih dela koristeći Grand kafa brend elemente i sopstvenu kreativnost.
Ovaj inovativni pristup i korišćenje AI tehnologije omogućio nam je da prikupimo preko 1500 jedinstvenih radova iz regiona. Stručni žiri je pažljivo selektovao osam finalista koji su se takmičili za prestižnu titulu pobednika, koja je pripala Jovani Kecman. Grand kafa nije ostavila odluku isključivo u rukama stručnjaka – svi njeni ljubitelji i poštovaoci filma glasali su za svoje omiljeno kreativno rešenje direktno na Grand kafa platformi. Na taj način, dobili su priliku da učestvuju u odabiru finalnog dizajna koji će krasiti festivalsku šoljicu i postati zvanični simbol Sarajevo Film Festivala 2023.
Takođe, tokom trajanja SFF-a, svi posetioci su uživali u programu „Grand kafa sa…“, u kojem su organizatori razgovarali sa mnogim poznatim licima iz filmske industrije. Za dobar početak prvog dana festivala, organizovan je i doručak za mlade talente i novinare uz šoljicu omiljene kafe, koju su prisutni mogli da degustiraju i u Festivalskom kafiću, centralnom mestu svih događanja.