today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Gotovo 80% sadržaja koji se danas stvara nema važnost!

Gotovo 80 odsto menadžera vodećih kompanija širom sveta smatra da će u sledeće dve godine digitalne tehnologije zahvatiti i temeljno izmeniti njihovu ekonomiju, zaključak je konferencije u organizaciji Visoke škole Algebra.

Istovremeno, tek 50 odsto kompanija ima definisane i razrađene digitalne strategije pa se sa pravom može reći kako se pred njima nalaze poprilični izazovi. Jedna od predavača i učesnika konferencije bila je Shagorika Heryani, indijski konsultant koja se do nedavno nalazila na čelu sektora digitalnog marketinga četvrte najveće svetske telekom kompanije Airtel. Heryani je istakla da su sa najvećim preprekama suočene zapravo one kompanije koje su do sad bile deo tzv. klasične ekonomije i koje se teško prilagođavaju kolaborativnoj ekonomiji.

„Kolaborativna ekonomija predstavlja trgovinu sa ljudskim licem, mesto gde su veze među ljudima izuzetno važne i gde se veruje tuđem mišljenju i recenzijama – odatle potiču uspesi kompanije kao što su Airbnb ili Uber koje se zasnivaju na poverenju korisnika“, pojasnila je Heryani. Dodala je i da se danas stvara toliko sadržaja da gotovo 80 odsto nema nikakvu ekonomsku vrednost ili ga niko ne čita pa je izuzetno teško kupiti pažnju, a upravo je to ono što marketinški stručnjaci žele. Dosadašnje metode ne funkcionišu pa je poverenje potrebno promišljeno sticati.

Ceo tekst pročitajte na portalu poslovni.hr.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!