today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

„Gorući problem“ – ambiciozna kampanja sa velikom misijom!

Sve kampanje koje imaju za cilj prestanak pušenja polaze od iste premise – pušenje je štetno i najbolji izbor za nepušače je da nikada ne probaju, a za pušače da potpuno prestanu sa konzumacijom cigareta, duvana i proizvoda koji sadrže nikotin. „Gorući problem“ ima istu polaznu osnovu, ali je razlika u tome što ova kampanja ne zatvara oči pred pušačima koji, iako svesni štetnosti ove navike, to ipak neće učiniti.

Iako postoji široka svest o ozbiljnom uticaju pušenja na zdravlje, dostupni podaci pokazuju da mnogi odrasli pušači nisu svesni šta je zapravo glavni problem kod cigareta, kao i da bolje alternative pušenju postoje za sve one koji nisu spremni da ih ostave. Takva konfuzija dovodi do nesporazuma o potencijalu koji bezdimne alternative imaju za smanjenje štetnosti od pušenja i usporava napredak ka budućnosti bez duvanskog dima.

Kompanija Philip Morris pokrenula je kampanju „Gorući problem“ upravo u cilju povećanja svesti o štetnosti pušenja cigareta kroz informisanje javnosti o gorućim temama kada je pušenje u pitanju – kao što su sagorevanje, dim, nikotin, koncept smanjenja štetnosti i katran – na pitak, autentičan i relevantan način odlučili smo da rasteramo dim i razbijemo zablude, da odgovorimo na neka goruća pitanja vezana za štetnost materija koje nastaju sagorevanjem cigarete, jer je upravo sagorevanje jedan od najvećih uzroka štetnosti kod pušenja.

U skladu sa time, pokrenut je i sajt „Gorući problem“ posvećen edukaciji javnosti u cilju prevencije izloženosti stanovništva duvanskom dimu. Svrha ove stranice jeste da upozna javnost sa problemima koje izaziva duvanski dim i sagorevanje duvana. Takođe, stranica pruža informacije koje se tiču nastanka duvanskog dima, kao i štetnosti materija koje nastaju sagorevanjem cigareta. Na kraju, stranica ima za cilj podizanje svesti kod posetilaca i da obezbedi relevantne informacije o štetnosti sagorevanja kao pojave u različitim vidovima ljudskog delovanja i ponašanja. Sajt se sastoji od brojnih edukativnih članaka, interaktivnog sadržaja, testimonijala bivših pušača, mitova i istina u vezi sa pušenjem, kao i različitih istraživanja i panela koji pokrivaju ove teme.

Kako bi važne poruke stigle do što većeg broja odraslih pušača kampanja je realizovana i kroz plaćene medijske kampanje uključujući ankete, infografike, kvizove i banere koji bi ih dovodili do sajta „Gorući problem“ i relevantnih edukativnih materijala. Konačno, kampanja je proširena je na društvene mreže kroz „Gorući problem“ stranicu na Fejsbuku, Google Ads i YouTube oglašavanje.

Philip Morris je kompanija koja je ispred sebe postavila izuzetno ambiciozan cilj da u potpunosti zameni cigarete boljim alternativama i na taj način ostvari misiju sveta bez duvanskog dima. Ovako velika misija svakako zahteva edukaciju odraslih pušača koji trenutno nisu spremi da se u potpunosti odreknu duvana i nikotina i motivaciju da promene svoje navike. Promena navika i pobijanje višedecenijskih dezinformacija svakako nisu jednostavan posao i predstavljaju ozbiljan izazov, ali je konačna destinacija itekako vredna, važna i revolicionarna.

Tekst pripremio: Philip Morris International

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!