Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Gorak kao „ostaćemo prijatelji“!

SCH Ostacemo Prijatelji TW [Backlight 4x3m]Agencija McCann Beograd godinama ima zadovoljstvo da osmišljava i realizuje kampanje za Schweppes, brend koji je u celom svetu prepoznat kao elegantan, moderan i duhovit, a čije reklame često prevazilaze komercijalnu svrhu i postaju prava mala umetnička dela.

Zahvaljujući uspešnim kampanjama za naše tržište The Boss i The Best Man, agencija je stekla poverenje klijenta i dobila zadatak da osmisli i realizuje kreativna rešenja za 23 tržišta širom Evrope. Prošle godine McCann Beograd snimio je serijal originalnih kratkih spotova, baziranih na internacionalnoj Schweppes kreativnoj platformi „Za muškarce, ne za dečake“ i „Za žene, ne za devojke”, koji su naišli na odličan prijem kod publike širom Evrope.

Ono što je publika prepoznala jesu zanimljivi i tačni „insajti”, male ali precizne životne istine koje odrasli ljudi proživljavaju i sa kojima se lako identifikuju. Kampanja ističe ono što i sam brend predstavlja. Schweppes je iskusan, elegantan, pametan i duhovit, ali sa druge strane ponekad i oštar, rezak i gorak.

Ove godine snimljena su još četiri TV spota, od kojih dva, Heart i The night is young, publika ima priliku da vidi na domaćim TV stanicama.

Ovogodišnjoj kampanji podršku pruža i originalni digital content, kratki i intrigantni video klipovi koji se nalaze na društvenim mrežama ne samo u Srbiji, već i na ostalim tržištima regiona. Tim agencije McCann Beograd posebno je ponosan što je i deo kampanje baziran na adaptaciji internacionalnih vizuala – bilborda, oglasa i slično, zahvaljujući duhovitim, oštrim i neočekivanim tekstovima, izazvao značajno interesovanje i pozitivne reakcije publike.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!