today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Google, PayPal i Microsoft – najpouzdaniji brendovi u 2021.

SVET – Poverenje potrošača nije samo dodatni bonus za brendove, već njegov izostanak izaziva ozbiljne posledice. Morning Consult otkrio je da je 80% ispitanika prestalo kupovati proizvode brendova u koje više nemaju poverenje, pa su se preusmerili na konkurente.

Morning Coinsult je među top 15 najpouzdanijih brendova u 2021. svrstao Google, PayPal, Microsoft, YouTube, Amazon, Sony, Adidas, Netflix, Visa, Samsung, Nike, Nestle, Mastercard, Disney i Colgate-Palmolive.

Koristeći uvide u ponašanje preko 300.000 potrošača iz 15 različitih zemalja, Morning Consult je izdvojio one koji nemaju poverenja ni u koga, kao i one koji veruju svakom brendu, da bi se dobio prosečan rejting. Iz kompanije kažu da su Zoom, Peacock i TikTok najbrže rastući brendovi 2020. godine.

Podaci pokazuju pozitivnu vezu između odgovora brendova na pandemiju i poverenja, sa 21% potrošača koji brendovima veruju više nego pre.

Ovaj porast lojalnosti dolazi nakon što je poverenje u brendove doseglo najniži nivo u 2019. godini, kada je studija Salesforcea dobila podatak da 54% potrošača smatra da kompanije ne posluju u njihovom najboljem interesu.

Više informacija pročitajte OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!