Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Google i Nielsen udružili snage na polju digitalnog oglašavanja!

SVET – Nielsen je prošle nedelje objavio da se uključuje u Google Marketing Mix Model partnerski program. Ovaj program omogućava Nielsenu da prikupi Google-ove podatke o utiscima oglašavanja i ulaganjima direktno iz baze ovog internet giganta, na standardizovan i precizan način.

Nielsen i Google sada će zajedničkim snagama obezbediti da oglašivači mogu precizno meriti povrat svojih ulaganja (ROI) u digitalne kampanje i ​​pouzdano razumeti šta je to što osnažuje ROI i poboljšava prihode, u odnosu na prethodne godine.

Nielsen-ovo marketing mix rešenje oglašivačima pruža holistički uvid u činjenice o onome što osnažuje prodaju. Ono uzima u obzir i marketinške i ne-marketinške faktore, kako bi se zaista razumeo uticaj aktivnosti i načini na koje se marketing može optimizovati u budućnosti. Oglašivači mogu simulirati i optimizovati marketinške budžete uz pomoć Nielsen-ovog Marketing Planner alata, koji pruža informacije za pravljenje pametnijih odluka o tome gde investirati budžete.

Više informacija pronađite na sajtu PRNewswire.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!