today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Golden Drum završen dodelom nagrada, agencija godine LePub

REGION – Festival Golden Drum završen je dodelom nagrada najboljima u struci. Žiri je dodelio 50 bronzanih, 37 srebrnih, 29 zlatnih i 12 Grand Prix nagrada u različitim grupama i kategorijama.

Prestižna titula Agencije godine dodeljena je LePub, dok je McCann Worldgroup sakupila najviše poena i proglašena za Mrežu godine.

Najbolji brend koji je ostavio trag i dobio Grand Prix Brend je Mastercard. Marcin Sosiński, McCann Poland, kreativni direktor koji stoji iza kampanje „Where to Settle“, dobio je prestižnu titulu Kreativni Direktor Godine, by Elan.

Titulu Nezavisne agencije godine, podržanu od strane Allfred.io, dobila je agencija THIS IS LOCCO iz Bratislave.

Produkcijska agencija godine postala je izraelska agencija Mud production, dok je titula Digitalne agencije godine pripala MRM Romania. Ove godine je prvi put proglašena Medijska agencija godine uz podršku BH Telecoma, a nagradu je dobila agencija UM Romania.

Nagradu, Best of Genius Loci, koju dodeljuje Sekcije All Juries dodelila je agencija McCann Poland, to je nagrada koja slavi lokalna dela koja predstavljaju njihov prepoznatljiv lokalni duh, za „Where to Settle“, napravljenu za klijenta Mastercard. Žiri nije dodelio nagrade Best of Social Good award i Game Changer award, powered by Telemach Slovenia.

Najuspješnija agencija Jadranske regije, koja je dobila specijalnu nagradu Adriatic Agency of the Year, powered by Zavarovalnica Triglav, je Via Media iz Bosne i Hercegovine sa “Bingom”.

Najnoviji član Hall of Fame je Catalin Dobre Co-CEO and Chief Creative Officer, McCann Worldgroup Romania, & Regional Creative Director, McCann CEE. Sada se pridružuje cenjenoj kohorti kreativnih vizionara koji su ne samo inspirisali, već su duboko uticali na svet kreativnosti kakav poznajemo.

Najbolje kreativno rešenje za brief takmičenja Young Drummers, powered by Slovenian Tourist Organization is “When it’s a Match!” je kreirao Paul Schneider Schneider.Studio, Yerevan, Jermenija.

Pobednici su kući odneli održive trofeje napravljene od ekološki prihvatljivih materijala.

Čestitamo svim pobedničkim idejama, pojedincima i timovima koji stoje iza njih!

Dobitnici nagrada: goldendrum.com/showcase

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!