Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Glup način umiranja kreativnih ideja

SVET – Junaci, iz oglasa „Dumb Ways to Die“, u verziji agencije Y&R umiru jer njihove kreativne ideje ne mogu zaživeti zato što se brif stalno menja, njihov film ‘pada’ na predtestiranju, zato što je direktor poželeo ‘samo’ viralni video ili je njihov oglas odbacio nadobudni mlađi vođa projekata.
Agencija Young&Rubicam je, za školu oglašavanja Miami Ad School/ESPM iz brazilskog São Paula, uz dozvolu agencije McCann Melbourne izvorno preradila njen oglašivački hit „Dumb Ways to Die“, koji je ta agencija osmislila za australsku železnicu Metro Trains. U svojoj su verziji duhovito, ali realistično, predstavili brojne načine kako umiru kreativne ideje, a poruka ovog oglasa je „Budite oprezni na sastancima“.

Izvor: The Drum

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!