Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Globalno tržište oglašavanja beleži rekordan rast u 2021.

SVET – Globalno tržište oglašavanja beleži rekordan rast u 2021. uz porast od 23,8% odnosno 771 milijardu dolara, saopštio je WARC. Nakon analize potrošnje na oglase na 100 tržišta, WARC otkriva da je globalno tržište oglašavanja dosad uveliko prebrodilo uticaj COVID-19.

Globalna potrošnja na oglašavanje porasla je, u odnosu na prethodnu godinu, za neverovatnih 23,8% što označava najveći rast u četiri decenije od kako WARC (World Advertising Research Center) prati kretanja na tržištu. Predviđa se da će se globalna ulaganja u oglašavanje povećati za 12,5% u 2022. i 8,3% u 2023., a platforme za e-trgovinu predvode taj rast, prenosi HURA.

Globalna trgovina oglašavanjem na putu je da do 2025. dosegne vrednost od milijardu dolara, a od toga tri kompanije (Meta, Alphabet i Amazon) zauzimaju više od polovine tržišta. Nalazi su propraćeni istraživanjem koje je nedavno sprovedeno za WARC-ov Marketer’s Toolkit 2022, sa 1500+ marketinških stručnjaka, a pokazuju da dva od tri ispitana već usmeravaju ulaganja prema Amazonu nameravaju povećati tu potrošnju. Čak 66% stručnjaka za oglašavanje planira povećati potrošnju na TikToku sledeće godine, dok bi YouTube (61% ispitanih), Instagram (60%) i Google (57%) takođe trebali imati koristi od veće potrošnje u 2022.

WARC pokazuje da se predviđa da će svi proizvodni sektori iduće godine imati najviše ulaganja u odnosu na razdoblje pre COVID-a, dok je većina sektora uspela zabeležiti potpuni oporavak ove godine. Značajne promene vidimo kod sektora saobraćaja i turizama, koji su predvodili rast s apsolutnim povećanjem od 12,5 milijardi dolara u 2021. godini, ali je još uvek gotovo 2,9 milijardi dolara manji u odnosu na nivo potrošnje pre pandemije.

Izvor: HURA

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!