Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Globalni prihodi agencija od novih poslova smanjeni za 5,8% u 2020.

SVET – Globalni media new-business revenue u 2020. godini, uprkos pandemiji, povećan je za 6,9%, dok su na kreativnoj strani prihodi agencija od novih poslova opali za 12,6%. Ukupno gledano, na nivou industrije, new-business revenue opao je za 5,8%, navodi se u najnovijem izveštaju globalne konsultantske kuće R3.

U izveštaju se procenuje da će ukupni globalni prihodi agencija od novih poslova u 2020. godini iznositi 2,56 milijardi, dok su u 2019. iznosili 2,72 milijarde dolara.

Iako je ukupan media new-business revenue u 2020. godini porastao, među prvih pet medijskih agencija opao je za 27% na godišnjem nivou, utvrdio je R3. MediaCom je zadržao prvo mesto prošle godine, osvojivši nove klijente, uključujući i Warner Bros u Australiji. MediaCom prate Initiative, Wavemaker, Starcom i OMD.

Kada su u pitanju kreativne agencije, Havas Worldwide na globalnom nivou zauzeo je prvo mesto u 2020. godini. Ova agencija osvojila je nove klijente poput Grupo Petropolis iz Brazila. Preostale najbolje agencije na ovoj listi su: Droga5, VMLY&R, Isobar i Ogilvy. Agencija Droga5 popela se za čak 10 mesta u odnosu na 2019. godinu, osvojivši nove klijente poput Airbnb i Huggies. ​​

Što se tiče holding kompanija, WPP je postigao najbolje rezultate u 2020, ostvarivši dvostruke prihode. WPP je uspeo da premaši prihod od kreative u 2019. za 134%, a prihod od medija za 161%.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!