today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Globalni oglašivači očekuju povećanje budžeta u 2019.

SVET – Sektori tehnologije, energetike, finansijskih usluga i zdravstva najoptimističniji su kada je u pitanju rast njihovih budžeta za marketing u narednih 12 meseci, navodi se u istraživanju koje je sproveo Dentsu Aegis Network, a u kojem je anketirano više od 1.000 direktora marketinga širom sveta.

Kada je u pitanju tehnološki sektor, Dentsu Aegis Network CMO Survey 2018. otkriva da više od tri četvrtine direktora marketinga smatraju kako će njihovi budžeti rasti, a 31% njih predviđa da će povećanja biti viša od 5%.

Slično tome, u finansijskim uslugama, 26% direktora marketinga predviđa rast za više od 5%, dok 43% prognozira povećanje do 5%.

Uprkos optimizmu oko budžeta, širi poslovni fokus na strateški pristup marketingu i dalje je jedan od izazova, pri čemu se 48% direktora marketinga bori za osiguranje dugoročnih ulaganja kako bi isporučili svoje strategije, dok četvorica od 10 direktora marketinga kažu da nemaju dovoljno kontrole nad digitalnim investicijama ili programima širom kompanije.

Više informacija pronađite OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!