Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Globalni kraljevi marketinga na konferenciji „Marketing Kingdom“

Počinje odbrojavanje do najvećeg marketinškog događaja u regionu Marketing Kingdom, koji će Beograd i Srbiju na dva dana staviti na mapu globalnih dešavanja iz oblasti marketinga. Ovaj događaj okupiće u Beogradu, stručnjake najmoćnijih svetskih kompanija koji će diskutovati o tome kako odabrati pravu marketing strategiju u doba recesije, ali i o poslednjim trendovima, izazovima i otkriti najefektnije marketing strategije koje su njihove brendove učinile najprepoznatljivijim i najkorišćenijim bendovima današnjice. Facebook, Yahoo!, Jaguar Landrover, American Express, Puma, Unilever, Lego Group, Hewlett Packard, BBC Advertising, SAP Global marketing, Visit Britain, Fujitsu, Four Thirds, Diageo, Nokia – kraljevi marketinga koji na dnevnom nivou kreiraju trendove razmeniće iskustva sa regionalnim stručnjacima na događaju Marketing Kingdom, 18. i 19. oktobra u Beogradu.
Agencija P. world, ekskluzivno i po prvi put u Srbiju dovodi predstavnika kompanije Facebook, Serharda Bolukcua. Ne propustite Marketing Kingdom i priliku da direktno od predstavnika Facebook-a, iz odeljenja Global Marketing Solutions saznate koje marketinške strategije su ovu kompaniju učinile jednom od najmoćnijih na svetu.
„Prepoznatljivi brendovi današnjice kroz implementaciju marketinških strategija, postaju izbor miliona ljudi na planeti. Posebno, u doba recesije, ključno je imati pravu marketing strategiju, koja će zadržati Vaše potrošače. Zato smo odlučili da okupimo svetske gigante u oblasti marketinga, koji će podeliti saznanja do kojih su došli kreirajući najpopularnije brendove današnjice. Ideja je da kroz ovakve događaje pokažemo da je Beograd ne samo pratilac već i kreator svetskih trendova. Jedan od ciljeva je promocija Beograda i naših sjajnih stručnjaka iz Srbije, onih koji su doprineli realizaciji projekta Marketing Kingdom, ali i delegata koji će prisustvovati predavanjima“, izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor agencije P. world i glavni organizator događaja.

Neke od tema na konferenciji biće: najnovija pitanja, trendovi i izazovi u globalnoj marketinškoj industriji, izgradnja lojalnosti kupca; ključni principi efektivnog marketinga; društveni mediji i plasiranje proizvoda na nova i internacionalna tržišta; izazovi za velike brendove; marketing iz srca; rizici globalnog poslovanja itd.
Marketing Kingdom u Zagrebu i Sarajevu, okupio je preko pedeset neverovatnih spikera iz marketing odseka svetskih kompanija i zabeležio posećenost od preko hiljadu i pet stotina delegata. Ne propustite Marketing Kingdom Beograd i priliku da razmenite iskustva sa predstavnicima svetskih kompanija.
Medijski prijatelji projekta: Ekskluzivni media partner- Press dnevne novine; Ekskluzivni marketing portal- Marketing mreža; Ekskluzivni TV partner-RTV Pink; Ekskluzivni branding partner- Branding Magazine; TV partner- Regionalni MTV kanal; Color Press Group, Novi magazin, Hit Music FM, Market network, Nadlanu.com, Radio 3, Biljana za Vas, Infostud, ZepterADS Online Advertising, Belgrade in your pocket
Za više informacija u vezi sa događajem Marketing Kingdom posetite www.thepworld.com.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!