SVET – Influence Marketing Hub objavio je najnovije istraživanje Influencer Marketing Benchmark Report 2020 u kome je učestvovalo preko 4.000 marketing agencija, brendova i komunikatora iz celog sveta.
Istraživanje je pokazalo da bi influence marketing industrija na globalnom nivou u 2020. trebala da poraste na 9,7 milijardi dolara. Otvoreno je čak 380 novih agencija koje su fokusirane na oblast influence marketinga i nude sve vrste usluga u toj oblasti.
Prosečna zarada od influence marketinga na uloženih 1 dolar iznosi 5,78 dolara. Velike kompanije sve više koriste usluge mikro influensera, odnosno 300% više u odnosu na 2016. godinu.
Skoro 90% influence marketing kampanja uključuje Instagram kao kanal komunikacije i promocije. Čak 55% kompanija ima zasebne budžete za influence marketing, a 4 od 5 ispitanika reklo je da će te budžete dodatno uvećati u 2020.
Pored toga, 91% ispitanika smatra da su influence marketing kampanje veoma efikasne, a 65% meri ROI svake kampanje u kojoj su bili uključeni influenseri.
Više od 2/3 ispitanika reklo je da je doživelo neki vid prevare od strane influensera i to smatraju velikim izazovom za naredni period. Pored toga, kao izazov vide i pronalaženje influensera koji će na kvalitetan i autentičan način ispromovisati brend.