Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Glasno govorimo o temama koje se tiču žena

Potrošači danas očekuju od brendova mnogo više nego što je to bilo u vreme „Mad Men“ ere, booma industrije 60-ih ili 80-ih godina, ali i mnogo više nego pre samo dve godine. I, to je nesumnjivo dobro!

Briga o zaposlenima, o životnoj okolini, životinjama, sastojcima proizvoda, amabalaži – sve su to očekivanja koja potrošači sa pravom imaju od kompanija i brendova. I, ne samo da imaju očekivanja, već insistiraju da kompanije u praksi dokažu svoje društveno odgovorno poslovanje.

Dobra vest je da i na našem tržištu, u regionu i Srbiji sve više brendova privlači potrošače, ne samo svojim kvalitetom i „super cool“ kampanjom, već i angažovanjem oko važnih društvenih i socijalnih pitanja, odgovarajući na izazove savremenog društva. Kompanija Avon definitivno je jedna od njih.

Avon već 135 godina ima jasnu misiju – osnaživanje žena. Sa ciljem da poboljšamo kvalitet života žena i doprinesemo njihovom jačanju, svoju društveno odgovornu strategiju baziramo na pitanjima koja su od vitalnog značaja za njihovo zdravlje, ravnopravnost, bezbednost i finansijsku sigurnost.

Postavljene ciljeve već dugi niz godina realizujemo u okviru „Akcije za borbu protiv raka dojke“ i projekta „Reci NE nasilju nad ženama“. U okviru njih uručili smo vredne donacije za nabavku medicinske opreme, ali i doprineli podizanju svesti o ovim temama u javnosti i podržali organizacije koje svakodnevnim radom doprinose konkretnom rešavanju problema.

Kao uspešna kompanija svoju strategiju zasnivamo na poslovanju koje je odgovorno prema čitavoj zajednici u kojoj poslujemo. Svesni smo značaja očuvanja životne okoline i brige o zajednici u kojoj živimo. Zato 77% naše ambalaže već sada može da se reciklira, kompostira i ponovo koristi, a cilj nam je da do 2030. godine koristimo 20% manje ambalažnog materijala i da 100% naše ambalaže bude za višekratnu upotrebu.

Kada je dobrobit životinja u pitanju, a to je jedna od najvažnijih tema u našoj industriji, važno je da naglasim da Avon ne testira proizvode na životinjama ni na jednom tržištu u svetu.

Avon je snažan, smeo i inkluzivan brend, koji se bavi lepotom na drugačiji način. Imamo preko 750 patenata, više od 300 nagrada za proizvode u prethodnih nekoliko godina, ali i dalje nastavljamo da stvaramo inovacije i razvijamo se. Posvećeni smo daljem ulaganju u istraživanje, razvoj proizvoda i ljudi. I u budućnosti ćemo se truditi da pokrećemo promene i glasno govorimo o temama i problemima koji se tiču žena u Srbiji, regionu i širom sveta.

I za kraj, da, svakodnevno razgovaramo sa našim potrošačima i oni su nam jasno rekli – pored omiljenih brendova parfema i make-up Avon proizvoda, veliki je broj ljubiteljki i ljubitelja Avona baš zbog brige o lokalnoj zajednici, pre svega brige o ženama.

Zato želimo da Avon ne bude najbolja kozmetička kompanija na svetu, već najbolja kozmetička kompanija za svet!

Za Mark Club tekst napisala:
Milica Savinšek, PR & Advertising Supervisor Adriatic, AVON

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!