Potrošači danas očekuju od brendova mnogo više nego što je to bilo u vreme „Mad Men“ ere, booma industrije 60-ih ili 80-ih godina, ali i mnogo više nego pre samo dve godine. I, to je nesumnjivo dobro!
Briga o zaposlenima, o životnoj okolini, životinjama, sastojcima proizvoda, amabalaži – sve su to očekivanja koja potrošači sa pravom imaju od kompanija i brendova. I, ne samo da imaju očekivanja, već insistiraju da kompanije u praksi dokažu svoje društveno odgovorno poslovanje.
Dobra vest je da i na našem tržištu, u regionu i Srbiji sve više brendova privlači potrošače, ne samo svojim kvalitetom i „super cool“ kampanjom, već i angažovanjem oko važnih društvenih i socijalnih pitanja, odgovarajući na izazove savremenog društva. Kompanija Avon definitivno je jedna od njih.
Avon već 135 godina ima jasnu misiju – osnaživanje žena. Sa ciljem da poboljšamo kvalitet života žena i doprinesemo njihovom jačanju, svoju društveno odgovornu strategiju baziramo na pitanjima koja su od vitalnog značaja za njihovo zdravlje, ravnopravnost, bezbednost i finansijsku sigurnost.
Postavljene ciljeve već dugi niz godina realizujemo u okviru „Akcije za borbu protiv raka dojke“ i projekta „Reci NE nasilju nad ženama“. U okviru njih uručili smo vredne donacije za nabavku medicinske opreme, ali i doprineli podizanju svesti o ovim temama u javnosti i podržali organizacije koje svakodnevnim radom doprinose konkretnom rešavanju problema.
Kao uspešna kompanija svoju strategiju zasnivamo na poslovanju koje je odgovorno prema čitavoj zajednici u kojoj poslujemo. Svesni smo značaja očuvanja životne okoline i brige o zajednici u kojoj živimo. Zato 77% naše ambalaže već sada može da se reciklira, kompostira i ponovo koristi, a cilj nam je da do 2030. godine koristimo 20% manje ambalažnog materijala i da 100% naše ambalaže bude za višekratnu upotrebu.
Kada je dobrobit životinja u pitanju, a to je jedna od najvažnijih tema u našoj industriji, važno je da naglasim da Avon ne testira proizvode na životinjama ni na jednom tržištu u svetu.
Avon je snažan, smeo i inkluzivan brend, koji se bavi lepotom na drugačiji način. Imamo preko 750 patenata, više od 300 nagrada za proizvode u prethodnih nekoliko godina, ali i dalje nastavljamo da stvaramo inovacije i razvijamo se. Posvećeni smo daljem ulaganju u istraživanje, razvoj proizvoda i ljudi. I u budućnosti ćemo se truditi da pokrećemo promene i glasno govorimo o temama i problemima koji se tiču žena u Srbiji, regionu i širom sveta.
I za kraj, da, svakodnevno razgovaramo sa našim potrošačima i oni su nam jasno rekli – pored omiljenih brendova parfema i make-up Avon proizvoda, veliki je broj ljubiteljki i ljubitelja Avona baš zbog brige o lokalnoj zajednici, pre svega brige o ženama.
Zato želimo da Avon ne bude najbolja kozmetička kompanija na svetu, već najbolja kozmetička kompanija za svet!
Za Mark Club tekst napisala:
Milica Savinšek, PR & Advertising Supervisor Adriatic, AVON