Giorgio Chiaramonte, Senior Director u Alkemy digital_enabler (Italy), jedan je od predavača ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019, koji će govoriti na temu „How to make a digital media house for a world-famous sports club?„
Giorgio je Senior Director u Alkemy, međunarodnoj kompaniji za digitalne inovacije osnovanoj u Italiji 2012. godine, sa misijom da prati kupce brzim transformacijama koje donosi digitalna tehnologija.
Karijeru je započeo 2001. godine kao istraživač u sektoru digitalnih komunikacija kompanije Philips, a zatim kao softverski arhitekta za potrebe industrijske automatizacije u Tenarisu. Tri godine kasnije prelazi u oblast biznis i tržišnog konsaltinga i počinje da radi za kompaniju Between, koja je sada deo EY. Giorgio je radio na pionirskim projektima digitalne transformacije za najrelevantnije italijanske kompanije iz oblasti telekoma, medija i bankarskog sektora.
Pridružio se kompaniji Alkemy digital_enabler od osnivanja 2012. godine, doprinoseći pokretanju, razvoju, rastu i vođenju komunikacionih usluga i projekata, uvek tragajući za savršenim spojem kreativnosti, poslovanja i tehnologije.
S obzirom da je ove godine 5. jubilarni festival KAKTUS, organizatori obećavaju najkvalitetniji program do sada i veliki broj zanimljivog sadržaja 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera&Theatre. Program i spisak predavača možete pronaći na sajtu festivala.