Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

General Motors odustaje od Facebook oglašavanja

Najveći proizvođač automobila na svetu tvrdi da su se reklame na Facebooku pokazale neefikasnim. General Motors je stoga odustao od plaćanja oglasa na Facebooku, samo koji dan pre nego što najveća društvena mreža na svetu izađe na berzu, odnosno inicijalnu javnu ponudu. GM navodno troši oko 4 milijarde dolara godišnje na oglašavanje, na svetskom nivou. Od te 4 milijarde, oko 10 miliona odlazi na Facebook reklame, a još 30 miliona na Facebook fan stranice. Iako je to, očigledno, relativno mali deo reklama na godišnjem nivou, proizvođač automobila tvrdi da je ovakav tip reklamiranja izrazito neefikasan. Zadržaće fan stranice, ali neće više trošiti na oglašavanje preko Facebooka. „Redovno kontrolišemo naše trošenje u medijima i vršimo revizije,“ rekao je Greg Martin, portparol General Motorsa. „Ovakve stvari se dešavaju u biznisu i nisu ništa neuobičajeno. Sa rastom društvenih i digitalnih medija, prirodno je da želimo da diversifikujemo naše troškove na reklamiranja.“
„Kada je reč o Facebooku konkretno, ne planiramo da nastavljamo sa reklamiranjem, ali ostajemo verni svojoj strategiji izgradnje brenda i nuđenja različitih sadržaja, pošto to predstavlja veoma efikasan način za komunikaciju sa našim mušterijama.“ Eksperti kažu da General Motors ima problema sa iskorišćavanjem svojih Facebook reklama zbog toga što su njegove mušterije starije dobi, te da nemaju toliko izraženo prisustvo na društvenim mrežama.
Mnogi smatraju da bi ova odluka mogla da ima uticaja na pojavljivanje Facebooka na berzi. Analitičari kažu da je ovo krucijalan period, gde svaka vest od ovakvog značaja ima veliki uticaj na formiranje cene akcija na berzi. Zanimljivo je i da je Wall Street Journal nedavno javio da su Google reklame efikasnije od Facebook reklama. Facebook clickthrough rate je iznosio svega 0,051 odsto u 2010. godini, dok je za Google to iznosilo 0,4 odsto. Radi se o broju koji ukazuje koliko puta korisnici klikću na reklame.

Izvor: Dailytech

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!