Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Generacija Z biće najuticajniji trendseter tehnoloških promena!

Petu godinu zaredom Color Media Communications organizuje “Digital“, regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima. Ovogodišnji – #Digital2018 počinje danas i okupiće najznačajnija imena iz ovih oblasti iz celog regiona kao i brojne goste iz inostranstva.

U panelu “SNOVI I JAVA GENERACIJE Z: UPOZNAJTE SVOJE BUDUĆE KUPCE, ILI MOŽDA BOLJE NE…” učestvovaće i Marija Matić, Media Planning Director agencije Direct Media, sa kojom smo razgovarali u susret konferenciji:

Koliko poznajemo generaciju Z i njen uticaj na digitalne komunikacije?
– Generacija Z postaje sve značajnija u istraživanjima i razmišljanju čitave komunikacijske industrije. Ovo je generacija od koje se očekuje da će značajno promeniti način i funkcionisanja medija i postavku mnogih industrija. U ovom trenutku, čini mi se da nedovoljno poznajemo Generaciju Z odnosno da se nedovoljno bavimo istraživanjima i razmišljanjima o njima.

Kako ocenjujete korišćenje influens marketinga u Srbiji?
– Kada govorimo o Gen Z onda je influens marketing najznačajnije sredstvo komunikacije sa ovom generacijom. Za njih su društvene mreže osnova svake vrste komunikacije. Samim tim, i Influens marketing postaje sve značajniji na našem tržištu. Njegovu ekspanziju možemo tek očekivati.

Do kakvih zaključaka je došlo istraživanje Direct Media o generaciji Z?
– Neke od delova ovog istraživanja imaće priliku da vide i čuju posetioci Digital konferencije. Verujem da će biti veoma interesantno. Ono što je možda ključno je da je ovo generacija izrazitih individualaca. Gen Z se definiše kao Cloud Native generacija ali naše istraživanje pokazuje da oni sebe ne definišu korišćenjem interneta niti pak mobilnih telefona. Za njih je digital svet realnost u kojem žive a sebe opisuju kao i sve druge generacije, svojim hobijem, interesovanjima, aktivnostima…. Ovo je za mene prva globalna generacija koja ne vidi granicu izmedju lokalnog i globalnog. Za njih su podjednako važni i naši i strani sportisti, muzičari, youtuberi, influenseri…. Ovo je generacija koja će biti najuticajniji trendseter tehnoloških promena kod nas.

Na koji način će tek u budućnosti generacija Z menjati kako komuniciramo sa potrošačima, a samim tim i kako poslujemo?
– Generacija Z će zaista digitalno transformisati današnji svet. Sve ono što u ovom trenutku izgleda kao futurizam, oni će sasvim sponatno doneti sa svojim načinom života. I to veoma brzo. A biće, kako kažu, INTERNETsantno.

Tokom dva dana u okviru deset panela i nekoliko studija slučaja i prezentacija, stručnjaci iz različitih oblasti govoriće o trendovima u telekomunikacijama, medijima i tehnologiji, autorskim pravima u digitalnom dobu, kraljevima zabave u regionu, SVOD platformama, E-sportu, generaciji Z, strepnjama i nadama domaće IT scene, 20-godišnjici osnivanja kompanije Google i onome što dolazi iz naših garaža, ali i o greškama, padovima i ponovnim podizanjima uspešnih.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!