Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Generacija Z biće najuticajniji trendseter tehnoloških promena!

Petu godinu zaredom Color Media Communications organizuje “Digital“, regionalnu konferenciju o trendovima u telekomunikacijama i medijima. Ovogodišnji – #Digital2018 počinje danas i okupiće najznačajnija imena iz ovih oblasti iz celog regiona kao i brojne goste iz inostranstva.

U panelu “SNOVI I JAVA GENERACIJE Z: UPOZNAJTE SVOJE BUDUĆE KUPCE, ILI MOŽDA BOLJE NE…” učestvovaće i Marija Matić, Media Planning Director agencije Direct Media, sa kojom smo razgovarali u susret konferenciji:

Koliko poznajemo generaciju Z i njen uticaj na digitalne komunikacije?
– Generacija Z postaje sve značajnija u istraživanjima i razmišljanju čitave komunikacijske industrije. Ovo je generacija od koje se očekuje da će značajno promeniti način i funkcionisanja medija i postavku mnogih industrija. U ovom trenutku, čini mi se da nedovoljno poznajemo Generaciju Z odnosno da se nedovoljno bavimo istraživanjima i razmišljanjima o njima.

Kako ocenjujete korišćenje influens marketinga u Srbiji?
– Kada govorimo o Gen Z onda je influens marketing najznačajnije sredstvo komunikacije sa ovom generacijom. Za njih su društvene mreže osnova svake vrste komunikacije. Samim tim, i Influens marketing postaje sve značajniji na našem tržištu. Njegovu ekspanziju možemo tek očekivati.

Do kakvih zaključaka je došlo istraživanje Direct Media o generaciji Z?
– Neke od delova ovog istraživanja imaće priliku da vide i čuju posetioci Digital konferencije. Verujem da će biti veoma interesantno. Ono što je možda ključno je da je ovo generacija izrazitih individualaca. Gen Z se definiše kao Cloud Native generacija ali naše istraživanje pokazuje da oni sebe ne definišu korišćenjem interneta niti pak mobilnih telefona. Za njih je digital svet realnost u kojem žive a sebe opisuju kao i sve druge generacije, svojim hobijem, interesovanjima, aktivnostima…. Ovo je za mene prva globalna generacija koja ne vidi granicu izmedju lokalnog i globalnog. Za njih su podjednako važni i naši i strani sportisti, muzičari, youtuberi, influenseri…. Ovo je generacija koja će biti najuticajniji trendseter tehnoloških promena kod nas.

Na koji način će tek u budućnosti generacija Z menjati kako komuniciramo sa potrošačima, a samim tim i kako poslujemo?
– Generacija Z će zaista digitalno transformisati današnji svet. Sve ono što u ovom trenutku izgleda kao futurizam, oni će sasvim sponatno doneti sa svojim načinom života. I to veoma brzo. A biće, kako kažu, INTERNETsantno.

Tokom dva dana u okviru deset panela i nekoliko studija slučaja i prezentacija, stručnjaci iz različitih oblasti govoriće o trendovima u telekomunikacijama, medijima i tehnologiji, autorskim pravima u digitalnom dobu, kraljevima zabave u regionu, SVOD platformama, E-sportu, generaciji Z, strepnjama i nadama domaće IT scene, 20-godišnjici osnivanja kompanije Google i onome što dolazi iz naših garaža, ali i o greškama, padovima i ponovnim podizanjima uspešnih.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!