Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Gemius nagrađen za najbolje istraživanje internet publike u Evropi

SVET – IAB Europe je na kongresu Interact održanom u Lisabonu prošle nedelje dodelio godišnju nagradu za najbolje istraživanje internet publike u Evropi kompaniji Gemius.

Gemius je nagrađen za metodologiju koja omogućava proizvodnju podataka o korisnicima interneta na dnevnom nivou (gemiusOvernight). I prehodne godine, Gemius je dobio ovu nagradu za tada razvijenu BPS metodologiju.

“Nagrada IAB Europe je dokaz činjenice da evropski internet sektor ceni naš trud, i istovremeno kulminacija mnogih godina teškog rada”, izjavio je ovim povodom Pjotr Ejdus, predsednik Gemiusa, dodajući da je ova nagrada pokazuje i koliko internet industrija ceni izuzetno intenzivne napore koje je Gemius, vodeća evropska kompanija za online istraživanja, uložio u razvoj i implementaciju naprednih projekata u proteklih nekoliko meseci. “U martu smo lansirali istraživanje tržišta video oglašavanja u Poljskoj i Ukrajini. U maju smo pobedili na tenderu za internet istraživanje u Češkoj Republici. Istovremeno smo u Poljskoj implementirali nekoliko ključnih rešenja namenjenih advertajzing industriji. Ova rešenja uključuju podatke dostupne sledećeg dana, koji prate PC saobraćaj na dve lokacije, kod kuće i na poslu, kao i tablete i pametne telefone. Danas smo objavili prve podatke koji pokazuju ukupan doseg izdavača i veb sajtova na svim uređajima”, naglašava gospodin Ejdus.

Tokom ovogodišnjeg IAB Europe takmičenja, Gemius je imao dve nominacije u sferi internet istraživanja. Pored pobedničke gemiusOvernigt metodologije, u najužem izboru za prestižno priznanje se našao i Home & Work Multilocation Model, koji omogućava proizvodnju podataka o posetiocima sajta podeljenih po lokaciji (kuća/posao).

Godišnje nagrade za istraživanja IAB Europe su ustanovljene pre šest godina. Žiri dodeljuje nagrade u osam kategorija: Efektivnost brend advertajzinga, Stavovi i ponašanje kupaca, Uređaji koji kupci koriste, Digitalni oglasni formati, Oglasna rešenja, Inovacije u istraživanjima i obradi podataka, Istraživanje publike i Najbolja upotreba istraživačkog budžeta.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!