Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

GDPR ozbiljan izazov sa kojim ćemo se suočiti u 2018.

Marketing mreža pokrenula je seriju novogodišnjih intervjua sa direktorima i liderima u agencijama u Srbiji. Tim povodom razgovali smo sa Igorom Grmušom, Country Managerom agencije Degordian.

Kako biste ocenili poslovnu 2017. godinu? Možemo li reći da je godina za nama bila uspešna godina za celu industriju?
Rekao bih da je malo bolja od prethodne. Videćemo šta kažu i finansijski izveštaji kada se objave. Nama je zaista bila sjajna u svim segmentima.

Već dugo se govori o transformaciji industrije, ne samo u Srbiji nego i na regionalnom i globalnom nivou. Da li će, po Vašem mišljenju, transformacija biti ključna reč u 2018.? Ko, šta u kom smeru treba da se transformiše u narednoj godini kako bi 2018. bila uspešnija poslovna godina?
Mislim da to neće biti ključna reč u 2018. naročito ne u Srbiji, ali će se sigurno procesi transformacije nastaviti korišćenjem svega što nam digital donosi.

Šta će, po Vašem mišljenju, biti ključni poslovni izazovi u 2018. godini?
GDPR je jedna od najveća promena u vezi sa internetom od njegovog nastanka, a osim usko stručne javnosti skoro da se niko ne bavi time. Bojim se da će sa GDPRom biti kao sa snegom koji nas iznenadi u decembru. To je ozbiljan izazov sa kojim će se kompanije, ali i agencije suočiti u 2018. godini.

Navedite nam jednu domaću kampanju koja je po Vašem mišljenju obeležila godinu za nama i zašto?
Prvo mi na pamet pada IKEA. Ne kao najbolja, nego kao kampanja koja je izazvala najviše polemike. Dolazak ove kompanije je stvorio veliku pažnju i uzburkao stručnu javnost baš kao i kampanja koja ju je pratila. Od PR tekstova koji su pisali ljudi iz Vlade pa do TV spota koji je povučen.

U kom pravcu će se, po Vašem mišljenju, kretati tržište komunikacija u 2018.? Koje trendove možemo da očekujemo?
Što se tiče Srbije, mislim da se nikakve velike promene neće dogoditi u odnosu na prethodnu godinu. Ono gde vidim priličan prostor za unapređenje je native advertising koji se trenutno koristi malo i nedovoljno dobro.

Šta biste poželeli kolega iz struke za 2018. godinu (u samo jednoj reči)?
Budite radoznali!

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!