today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Gde su i šta rade „Zedovci“?

Ovo istraživanje nas je inspirisalo da se zapitamo kakvi su „Zedovci“ stvarno i na koji način će oni oblikovati (već oblikuju!) trendove u marketingu i biznisu uopšte? Da li tehnike i strategije koje su „radile“ za milenijalse možemo jednostavno kopirati i primeniti i na Z generaciju?

Prikupili smo 7 globalnih trendova ključnih za uspostavljanje odnosa sa ovom grupom potrošača.

#1 „Zedovci“ su tamo gde su njihovi mobilni uređaji
Go mobile or go home! Zedovci po pravilu koriste više uređaja od jednom i njihovo digitalno iskustvo se u najvećoj meri odvija putem mobilnih uređaja, uključujući i online kupovinu. Imajte ovo u vidu prilikom dizajniranja vaših sajtova i usluga namenjenim Z generaciji i budite spremni da pratite njihov korak.

#2 Spremite se za nastup uživo!
Migracija na nove i drugačije društvene mreže je u toku; Zedovci polako napuštaju Facebook, zaštitni znak milenijalsa, okrećući se društvenim mrežama koje bolje odgovaraju njihovim potrebama (kao što je Snapchat), a u igru ulaze i provajderi usluga live-stream-a, kao što su Twitch i Periscope.
seo

#3 Imate 4 sekunde da ostavite utisak!
Pripadnici Z generacije su poznati po svom ultra kratkom opsegu pažnje i ovo nije slučajno, već izvire iz njihovog prilagođavanja na korišćenje društvenih mreža. Smatra se da će Zedovci uskoro biti u stanju da u roku od 4 sekunde isfiltriraju digitalni sadržaj kao relevantan ili ne, pa se potrudite da vaš sadržaj bar uđe u uži izbor i ne bude diskreditovan samo zbog dužeg vremena potrebnog za procesuiranje.

#4 Lojalnost je „so last season“
Pre nekoliko decenija, potrošači su zahtevali „kvalitet“. Zatim su vrednovali sve što je „brzo i lako“. Danas (i sutra) u trendu je – „hoću sve i to odmah“. Upravo zbog te potrebe za tzv. instant gratifikacijom, lojalnost među Z generacijom postaje irelevantna. Zedovci uvek traže sledeću najbolju stvar, i ukoliko im to ne obezbedite, možete očekivati da će vas, bez milosti, zameniti nekim od konkurenata.

#5 Strateški marketing putem influensera
Influenseri u službi marketinga su već naučena lekcija; međutim, sa uplivom novih društvenih mreža, promeniće se i pristup marketingu putem influensera. Da biste uspešno komunicirali sa Zedovcima, potražite influensere kompatibilne sa vašim brendom na Snapchat-u ili na live-stream platformama.

#6 Loš glas putuje brže nego ikad
Milenijalsi su započeli, a Zedovci nastavljaju trend revnosnog ocenjivanja proizvoda, usluga i kompanija online. Smatra se da će novi potrošači biti maksimalno osvešćeni i oprezni po pitanju toga na šta troše svoj novac, pa tako i jedan negativan komentar može imati za posledicu odluku da se odustane od kupovine. Zato će pažljivo praćenje komentara i blagovremeno reagovanje na negativne komentare postati must za sve kompanije koje žele da se pozicioniraju kao kredibilne među potrošačima iz Z generacije.

#7 Ko-kreacija i kolaboracija
Zedovci očekuju da ih kompanije uključe u svoje kreativne procese: istraživanja, razvoj proizvoda i inovacije, kao i marketing. Dozvolite im da budu deo vašeg tima i oni će umeti da vam uzvrate.

Autor teksta:
Sandra Panić, Research Director, Smart+ Research

Izvor: trendovi.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!