Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Gde su i šta rade „Zedovci“?

Ovo istraživanje nas je inspirisalo da se zapitamo kakvi su „Zedovci“ stvarno i na koji način će oni oblikovati (već oblikuju!) trendove u marketingu i biznisu uopšte? Da li tehnike i strategije koje su „radile“ za milenijalse možemo jednostavno kopirati i primeniti i na Z generaciju?

Prikupili smo 7 globalnih trendova ključnih za uspostavljanje odnosa sa ovom grupom potrošača.

#1 „Zedovci“ su tamo gde su njihovi mobilni uređaji
Go mobile or go home! Zedovci po pravilu koriste više uređaja od jednom i njihovo digitalno iskustvo se u najvećoj meri odvija putem mobilnih uređaja, uključujući i online kupovinu. Imajte ovo u vidu prilikom dizajniranja vaših sajtova i usluga namenjenim Z generaciji i budite spremni da pratite njihov korak.

#2 Spremite se za nastup uživo!
Migracija na nove i drugačije društvene mreže je u toku; Zedovci polako napuštaju Facebook, zaštitni znak milenijalsa, okrećući se društvenim mrežama koje bolje odgovaraju njihovim potrebama (kao što je Snapchat), a u igru ulaze i provajderi usluga live-stream-a, kao što su Twitch i Periscope.
seo

#3 Imate 4 sekunde da ostavite utisak!
Pripadnici Z generacije su poznati po svom ultra kratkom opsegu pažnje i ovo nije slučajno, već izvire iz njihovog prilagođavanja na korišćenje društvenih mreža. Smatra se da će Zedovci uskoro biti u stanju da u roku od 4 sekunde isfiltriraju digitalni sadržaj kao relevantan ili ne, pa se potrudite da vaš sadržaj bar uđe u uži izbor i ne bude diskreditovan samo zbog dužeg vremena potrebnog za procesuiranje.

#4 Lojalnost je „so last season“
Pre nekoliko decenija, potrošači su zahtevali „kvalitet“. Zatim su vrednovali sve što je „brzo i lako“. Danas (i sutra) u trendu je – „hoću sve i to odmah“. Upravo zbog te potrebe za tzv. instant gratifikacijom, lojalnost među Z generacijom postaje irelevantna. Zedovci uvek traže sledeću najbolju stvar, i ukoliko im to ne obezbedite, možete očekivati da će vas, bez milosti, zameniti nekim od konkurenata.

#5 Strateški marketing putem influensera
Influenseri u službi marketinga su već naučena lekcija; međutim, sa uplivom novih društvenih mreža, promeniće se i pristup marketingu putem influensera. Da biste uspešno komunicirali sa Zedovcima, potražite influensere kompatibilne sa vašim brendom na Snapchat-u ili na live-stream platformama.

#6 Loš glas putuje brže nego ikad
Milenijalsi su započeli, a Zedovci nastavljaju trend revnosnog ocenjivanja proizvoda, usluga i kompanija online. Smatra se da će novi potrošači biti maksimalno osvešćeni i oprezni po pitanju toga na šta troše svoj novac, pa tako i jedan negativan komentar može imati za posledicu odluku da se odustane od kupovine. Zato će pažljivo praćenje komentara i blagovremeno reagovanje na negativne komentare postati must za sve kompanije koje žele da se pozicioniraju kao kredibilne među potrošačima iz Z generacije.

#7 Ko-kreacija i kolaboracija
Zedovci očekuju da ih kompanije uključe u svoje kreativne procese: istraživanja, razvoj proizvoda i inovacije, kao i marketing. Dozvolite im da budu deo vašeg tima i oni će umeti da vam uzvrate.

Autor teksta:
Sandra Panić, Research Director, Smart+ Research

Izvor: trendovi.rs

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!