Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Gde je 2+2=4

Bankarska grupacija Hypo Group Alpe Adria AG prešla je u novo vlasništvo i prošla je kroz proces rebrendiranja u Addiko banku. Novu brend strategiju koja je uključivala osmišljavanje novog imena banke, izradu novog vizuelnog identiteta i strateško pozicioniranje izradila je londonska agencija Prophet, dok je hrvatska agencija Bruketa&Žinić OM zadužena za implementaciju novog brenda kroz komunikaciju na pet različitih tržišta.

Novi brending proizlazi iz potrebe potrošača za praktičnijim i jednostavnijim uslugama. Addiko banka se zato zalaže za jasno, jednostavno i direktno bankarstvo, što pokazuje i kroz svoj novi vizuelni identitet i komunikaciju, navodi se na sajtu agencije Bruketa&Žinić OM.

Odatle i insight kampanje – bankarski izrazi komplikovani su i nerazumljivi većini, ali bankarima su oni kao poezija, s čime je i krenula teaser faza kampanje koja se sastojala od tipičnog bankarskog žargona. Pitali su javnost ima li sluha za bankarsku poeziju?

U revealer fazi pojašnjeni su nerazumljivi izrazi, jer može se i bez bankarske poezije, odnosno zavrzame i komplikacija. Addiko banka jednostavna je, jasna i direkna banka pa je zato tim agencije Bruketa&Žinić OM osmislilo i jednostavan, ali neobičan slogan, u obliku matematičke formule koju mogu razumeti baš svi.

Više informacija o kampanji pročitajte OVDE.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!