Bankarska grupacija Hypo Group Alpe Adria AG prešla je u novo vlasništvo i prošla je kroz proces rebrendiranja u Addiko banku. Novu brend strategiju koja je uključivala osmišljavanje novog imena banke, izradu novog vizuelnog identiteta i strateško pozicioniranje izradila je londonska agencija Prophet, dok je hrvatska agencija Bruketa&Žinić OM zadužena za implementaciju novog brenda kroz komunikaciju na pet različitih tržišta.
Novi brending proizlazi iz potrebe potrošača za praktičnijim i jednostavnijim uslugama. Addiko banka se zato zalaže za jasno, jednostavno i direktno bankarstvo, što pokazuje i kroz svoj novi vizuelni identitet i komunikaciju, navodi se na sajtu agencije Bruketa&Žinić OM.
Odatle i insight kampanje – bankarski izrazi komplikovani su i nerazumljivi većini, ali bankarima su oni kao poezija, s čime je i krenula teaser faza kampanje koja se sastojala od tipičnog bankarskog žargona. Pitali su javnost ima li sluha za bankarsku poeziju?
U revealer fazi pojašnjeni su nerazumljivi izrazi, jer može se i bez bankarske poezije, odnosno zavrzame i komplikacija. Addiko banka jednostavna je, jasna i direkna banka pa je zato tim agencije Bruketa&Žinić OM osmislilo i jednostavan, ali neobičan slogan, u obliku matematičke formule koju mogu razumeti baš svi.
Više informacija o kampanji pročitajte OVDE.