today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Gde ih žuljaju cipele?

REGION – Istraživanje Mind Wide Open, koje je provedeno među 118 slovenskih marketinških direktora, otkrilo je da disrupcije, koje proizilaze iz digitalne transformacije na određenim tržištima, već prilično načinju postojeće poslovne modele.

Digitalna transformacija se dotiče pre svega tri oblasti – procesa, korisničkog iskustva i razvoja novih poslovnih modela/proizvoda. Rok Vodnik, član uprave Petrola, kazao je tokom okruglog stola pod nazivom Gde ih žuljaju cipele?, da su se na promene, koje je digitalna transformacija uvela u razvoj novih poslovnih modela, između ostalog odazvali i tako što su osnovali posebnu jedinicu Inovativni poslovni modeli i digitalizacija. Pošto je sastavljena od stručnjaka različitih profila i odgovara neposredno upravi, fleksibilnija je, agilnija i može u mnogo kraćem vremenu dovesti proizvod od ideje do prodaje na tržištu.

Istraživanje MWO je, takođe, pokazalo da preduzeća kao potencijalne partnere u rešavanju izazova i uvođenju inovacija prepoznaju pre svega start-up preduzeća i dobavljače unutar lanca vrednosti, dok marketinške agencije manje percipiraju kao dugoročne partnere. S njima se saradnja odvija pre svega projektno.

Gartnerova analiza, koja je bila realizovana na američkom tržištu, dokazuje da je trend u inostranstvu upravo obrnut.

I pored toga što većina preduzeća smatra da izazove mogu rešavati sami, rezultati pomenutog istraživanja su pokazali da ona preduzeća, koja stvaraju partnerski odnos i partnere uključuju u donošenje odluka u oblasti inovacija, brže se i uverljivije odazivaju na disrupcije.

Sažetak rezultata marketinškog istraživanja Mind Wide Open, koje je petu godinu zaredom realizovala agencija Pristop sa kompanijom Indigo i u saradnji sa Društvom za marketing Slovenije, dostupan je ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!