Slavimo dve Nove Godine, pa smo sastavili još jedan novogodišnji članak sa istim naslovom. Prethodni članak je govorio o tone of voice-u kao jednoj od oblasti u digitalnom marketingu koje nisu nove, već ih vidimo na tržištu da se iznova zaobilaze, a možemo ih primeniti već danas.
Još jedna takva tema je u nastavku i može biti korisna brendovima koji komuniciraju sa gejming zajednicom.
Ovo je godina za Trovo.
Izgleda kao da postoji velo tajne iznad gejmerskih platformi za sve ljude koji nisu gejmeri. Platforme kao što su Trovo, Twitch i Discord, već su duže vreme aktuelne na našem tržištu. Međutim, minimalno je prisustvo brendova na njima. Pokušajmo da ih demistifikujemo.
Trovo je specijalizovana gejming platforma za strimovanje. Drugim rečima, klinci igraju igrice, a drugi ih gledaju. Zvuči suludo? Zašto onda odrasli gledaju druge ljude kako kuvaju, a onda još i ne skuvaju ništa od toga? Dakle, princip je isti – gledamo kako neko profesionalno i/ili zabavno radi nešto što je nama zanimljivo.
Twitch je isto, ali šire od gejminga, i njihova strategija je u daljem širenju. Zato je Twitch globalno popularniji od Trova. Za razliku od Twitcha, Trovo je usko fokusiran na gejming zajednicu, a njegova strategija nije u širenju, već bottom up pristup kroz gejming. Trovo je fokusiran na pojedince, male strimere i lokalne zajednice. Kroz inkluziju, komunikaciju, bonuse i edukaciju, Trovo daje korisnicima šansu da bilo ko postane gejming “zvezda”. Zato ga lokalna i regionalna gejming zajednice vole.
Discord nije striming platforma, već platforma za komunikaciju koja je specijalizovan za gejming i širu digital zajednicu. Kao što je Microsoft Outlook napravljen za poslovnu zajednicu, te ima boje, izgled, i funkcionalnosti kakve odgovaraju komunikaciji u poslovnom svetu. Tako je Discord napravljen da odgovara komunikaciji u digitalnom svetu. Princip je isti. Ciljne grupe su različite.
Nadamo se da je „veo tajne“ sada makar malo podignut. Dovoljno da neka od ovih platformi uđe u razmatranje za sledeću kampanju ka lokalnoj i regionalnoj gejming zajednici.
Za Marketing mrežu tekst napisao:
Miloš Dimić, Copywriter & Social Media Manager, Ovation BBDO