REGION – McDonald’s i marketinška agencija Futura DDB novom kampanjom 1+1 napravili su pomak od uobičajenog i pokazali razumevanje McDonald’s-ove uvek verne ciljne grupe – tinejdžera. A da je muzika najbolji način komunikacije s generacijom Z, prepoznao je kreativni direktor Future DDB Drago Mlakar.
Kampanja leži na trap pesmi Davida Vurdelje, široj javnosti poznatog Babyja Dooksa iz Bolesne braće, a upotpunio ju je video spot atraktivne koreografije i neuobičajenih kostima koji artistički podsećaju na krompiriće, burgere i wrap. Spot je režirala talentovana hrvatska filmska direktorica Marcella Zanki koja u svom radu, pa tako i ovom spotu, naglasak stavlja na snaže vizualne elemente s umetničkom podlogom. O uspešnosti kampanje govori podatak da spot za dve nedelje prikazivanja ima više od 530.000 pregleda što je nadmašilo i sve dosadašnje najbolje McDonald’sove video spotove.
Drago Mlakar, kreativni direktor agencije Futura DDB izjavo je kako je izazov bio jasan, a to je napraviti TVC kampanju za ciljnu grupu koja primarno ne gleda TV i dodao: „Napravili smo video spot koji se može gledati i slušati više puta, a sve s ciljem pozivanja tinejdžera na skeniranje QR koda koji ih iz dana u dan nagrađuje. Spot je bio primećen, voljen i omražen, a što se jasno vidi iz komentara. Meni najdraži je svakako onaj koji kaže – Da se sruši kuća onome koji ga je smislio.“
Kampanja 1+1 integrirana je na svim kanalima koji dopiru do ciljne grupe. Naglasak je na online kanalima, posebno društvenim mrežama, ali i javnom prevozu, bilbord i citylight plakatima i televiziji. Skeniranjem QR koda s video spota mladi su mogli da osvoje kupon u McDonald’s aplikaciji, a njime i besplatne krompiriće.