today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Francuska protiv „ulickanih“ fotografija!

SVET – Marketeri vole da kažu kako podržavaju autentičnost u oglašavanju, ali od ove nedelje francuska industrija oglašavanja neće imati nikakvog izbora po tom pitanju.

Novi zakon, koji je stupio na snagu 1. oktobra, propisuje da se fotografije koje se koriste u komercijalnom kontekstu moraju označiti kao „Photographie retouchée“, ako je oblik tela modela digitalno izmenjen. Za prekršioce propisana je novčana kazna od 30 odsto budžeta oglasa, ili najmanje 45.000 dolara ako je u pitanju manji budžet.

Agencije u Francuskoj ne mare mnogo za ovaj zakon. Barem za sada.

Melanie Pennec, art direktorka u agenciji DDB Paris, izjavila je ovim povodom: „To nije toliko velika vest. Moj rad se neće promeniti, ljudi žele uvide i autentičnost, a ne fantazije. Ovih dana kada koristim Photoshop onda je to da učinim da nešto izgleda stvarnije, ili prljavije, ili tako nešto.“

Stephane Soussan, kreativni direktor agencije Sid Lee iz Pariza, takođe kaže da se čini da to nije neki veliki problem, i očekuje da će oznake na oglasima jednostavno postati ubičajene.

Nejasno je da li će ovo uticati i na međunarodno tržište. Geraint Lloyd-Taylor, pravni direktor advokatske firme Lewis Silkin iz Londona, koja se specijalizovala za medije, kaže: „Nije 100 odsto jasno da li se ovo odnosi i na globalne kampanje izvan Francuske koje su vidljive u Francuskoj. Najsigurnije je pretpostaviti da će se zakon primenjivati, naročito ako kampanja koristi francuski jezik, francuske kontakt detalje ili cene u evrima.“

I pored svega, novi francuski zakon je smeo potez iz zemlje koja je poznata po svojim modnim i kozmetičkim brendovima – a upravo oni su često najveći krivci u prikazivanju nerealističkih slika.

Ceo tekst pročitajte na portalu AdAge.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!