today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Francuska: Društvene mreže kao sredstvo za rad

Društvene veb mreže predstavljaju sredstvo za rad za 46 odsto mladih starosti od 25 do 30 godina, pokazala je anketa instituta “Opinion vej”. Granica između profesionalnog i privatnog života je veoma tanka među mladima starosti od 25 do 30 godina, pokazuje anketa urađena za infomatičkog izdavača “Kasperski lab”. Prema tom istraživanju javnog mnjenja, korišćenje društvenih veb mreža objašnjava tu tendenciju, preneli su francuski mediji.
Društvene veb mreže predstavljaju sredstvo za rad za 46 odsto mladih starosti od 25 do 30 godina, generaciju koja je veoma vezana za veb (98 odsto ima svoj lični “mejl”), pokazala je anketa. Anketirane osobe se priključuju u proseku 6,4 puta dnevno za društvene mreže sa posla, 6,3 puta kada su u pokretu, a 7,4 odsto od kuće.
Priključivanje radi korišćenja društvenih mreža ili ličnih “mejlova” se pre svega obavljaju od kuće (97 odsto), ali i u pokretu (60 odsto) ili sa posla (57 odsto). “Facebook” je i dalje najkorišćenija društvena mreža od strane te kategorije mladih (81 odsto) koja se priključuje pre svega na prenosive računare (70 odsto) ili “pametne” mobilne telefone (55 odsto).
Ukupno 55 odsto anketiranih je izjavilo da radi, bilo to i povremeno, od kuće. Njih 27 odsto želi da radi isključivo iz kancelarije, 25 odsto se slaže da povremeno radi od kuće, a 14 odsto bi htelo da radi samo od kuće.
Ukupno 80 odsto mladih starosti od 25 do 30 godina slaže se da bude deo firme gde je zabranjeno korišćenje društvenih mreža uz pomoć opreme firme. Njih samo 60 odsto bi, međutim, prihvatilo tu zabranu, ako bi se ona odnosila i na pristup tim mrežama sopstvenom opremom. Anketa je sprovedena preko veba od 28. januara do 4. februara na uzorku od 1001. osobe starosti od 25 do 30 godina, reprezentativnom uzorku Francuza po polu i oblasti.

Izvor: Tanjug

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!