Nakon uspeha regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV u proteklih osam godina, Marketing mreža nastavlja sa umrežavanjem i edukacijom kolega iz struke. Deveti regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2023 biće održan 4. i 5. aprila u Beogradu, pod sloganom „It’s all about the CHANGEMAKERS“.
Na forumu IZAZOV 2023 nastavljamo priču o ljudima, o onima koji svakoga dana pomeraju granice naše struke u Srbiji i regionu.
Svi misle da su osobe koje donose promene samo oni na izvršnim i menadžerskim funkcijama. Istina je zapravo da SVI mi jesmo pomalo changemakeri. Zato kroz ovogodišnji IZAZOV želimo da redefinišemo tu reč, da osvestimo moć koja postoji u svakom čoveku, a koja dolazi iz njihove jedinstvenosti, i podstaknemo kolege da prigrle svoju „moć“ donošenja promena.
Changemakeri su upravo bili inspiracija agencije Ovation BBDO, koja već punih osam godina potpisuje kreativni koncept foruma IZAZOV.
„Ljudi su najveća snaga i nešto najvrednije što naša struka ima. Zato ih želimo motivisati, podsticati, promovisati i obezbediti im prostor za njihov kreativni, profesionalni i lični razvoj. Smatramo da svaki pojedinac koji radi u advertising industriji ima „moć“ da menja stvari na bolje kroz svoj rad i svoje kampanje, ali isto tako, i obavezu i odgovornost, da da doprinos razvoju struke i tržišta. Stanje na tržištu marketinških komunikacija tiče se svih nas – pojedinaca, a udruživanjem i umrežavanjem možemo da pokrenemo stvari na bolje. Zato, hajde da svi probudimo svoje skrivene moći i budemo changemakeri“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, koja je organizator foruma.
IZAZOV je interaktivni B2B događaj, prvi ovog tipa u regionu, namenjen isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija. Namenjen je onima koji veruju u ono što rade, koji imaju šta da pokažu i šta da kažu, a isto tako žele da daju svoj doprinos da tržište marketinških komunikacija u regionu postane prijatnije i pogodnije za poslovanje, a sve u cilju razvoja zdrave konkurencije.
Na forumu biće zastupljen širok spektar tema, od trendova u integrisanim komunikacijama do stanja na tržištu marketinških komunikacija u regionu. Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između kompanija i agencija, koje će kroz interaktivne radionice, teambuilding i druge sadržaje, aktivno učestvovati u forumu i otvoriti dijalog na ključne teme iz struke.
Ako vas zanima kakvo je stanje struke na tržištima regiona, kako i šta rade agencije, šta klijenti očekuju od agencija, ko su ljudi sa kojima ćete sutra sarađivati, kako razmišljaju, koliko prate trendove, pozivamo vas da prihvatite IZAZOV i učestvujete na 9. regionalnom forumu komunikacionih lidera.
Na hibridnom IZAZOVU 2022 učestvovalo je preko 600 kompanija i agencija iz celog regiona, među kojima su i MasterCard, UniCredit Banka, MPC Properties, A1 Srbija, Bambi, Delta Holding, PepsiCo, Forma Ideale, SBB, IKEA Srbija, Xiaomi Balkan, Carlsberg Srbija, Atlantic grupa i drugi.
Zvaničan haštag foruma: #izazov2023
Stavrno izvanredni forum sa izuzetnim strucnjacima. Vrhunski svetski nivo i za svaku preporuku kod sledeceg foruma