Nakon uspeha regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV u proteklih sedam godina, Marketing mreža nastavlja sa umrežavanjem i edukacijom kolega iz struke. Osmi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2022 biće održan 12. i 13. aprila u Beogradu, pod sloganom „HANDLE WITH CARE“.
Na forumu IZAZOV 2022 nastavljamo priču o brendovima, ali ovoga puta iz ugla potrošača.
Ako bismo sve ono što jeste svrha voljenog i društveno odgovornog brenda sveli na „najmanji zajednički sadržalac“ to bi bila briga o nekome ili za nekoga. Osim što bi „briga o drugom“ trebalo da bude deo svakodnevne komunikacije, ona bi trebalo da bude i u srži svake odgovorne kampanje. Naposletku, u srži brige o drugom, nesporno leži – briga o sebi. Ona podrazumeva: negovanje ispravnih vrednosti, konzistentnosti i doslednosti. Ako ovo stanovište primenimo na brendove, to bi značilo da bi svaki brend trebalo da teži konstantnom preispitivanju svojih vrednosti. Brigom o sebi na izvestan način brinemo i o ljudima oko nas. Brendovi se brigom o sebi brinu o svojim potrošačima, ali i svima onima koji su u interakciji sa brendom.
Kroz slogan „Handle with care“ obraćamo se brendovima, odnosno onima koji ih vode, dajući im, na neki način „uputstvo“ kako se poneti u trenutku kada kampanje počinju da zauzimaju vrednosne stavove i artikulišu ih tokom prodajnih aktivnosti. To se ne odnosi nužno na CSR aktivnosti, već bi, naprotiv, to trebalo da bude slogan koji će važiti za svakodnevne kampanje i komunikaciju brendova. „Rukujte pažljivo“ potrošačima / saradnicima / vrednostima / emocijama bez obzira koji je aspekt vašeg poslovanja u pitanju.
Briga o brendu = Briga o potrošaču – upravo to je bila inspiracija agencije Ovation BBDO, koja već punih sedam godina potpisuje kreativni koncept foruma IZAZOV.
„Potrošači, danas možda više nego ikada pre, svoju pažnju usmeravaju na etične brendove. Više nije dovoljno da vaš brend, s vremena na vreme, organizuje ili učestvuje u nekoj društvenoj odgovornoj akciji. Odgovoran advertising i odgovorna svakodnevna komunikacija, interno, ali i eksterno, nešto je što će u narednom periodu praviti razliku na tržištu. Ukoliko brinemo o svom brendu, negujemo i razvijamo njegove vrednosti i u tome smo dosledni, potrošači će to primetiti i ceniti. Upravo zato će ključne teme foruma IZAZOV 2022 upravo biti – briga i odgovornost na svim nivoima“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, koja je organizator foruma.
IZAZOV je interaktivni B2B događaj, prvi ovog tipa u regionu, namenjen isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija. Namenjen je onima koji veruju u ono što rade, koji imaju šta da pokažu i šta da kažu, a isto tako žele da daju svoj doprinos da tržište marketinških komunikacija u regionu postane prijatnije i pogodnije za poslovanje, a sve u cilju razvoja zdrave konkurencije.
Na forumu biće zastupljen širok spektar tema, od trendova u integrisanim komunikacijama do stanja na tržištu marketinških komunikacija u regionu. Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između kompanija i agencija, koje će kroz interaktivne radionice, teambuilding i druge sadržaje, aktivno učestvovati u forumu i otvoriti dijalog na ključne teme iz struke.
Ako vas zanima kakvo je stanje struke na tržištima regiona, kako i šta rade agencije, šta klijenti očekuju od agencija, ko su ljudi sa kojima ćete sutra sarađivati, kako razmišljaju, koliko prate trendove, pozivamo vas da prihvatite IZAZOV i učestvujete na 8. regionalnom forumu komunikacionih lidera.
Na hibridnom IZAZOVU 2021 učestvovalo je preko 600 kompanija i agencija iz celog regiona, među kojima su i MasterCard, UniCredit Banka, Vip Mobile, Bambi, Delta Holding, PepsiCo, Forma Ideale, SBB, Bekament, Grand kafa i drugi.
Zvaničan haštag foruma: #izazov2022
Više informacija na linku IZAZOV Forum