today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Forbes: TOP 50 najuticajnijih globalnih CMO

SVET – Forbes je objavio najnoviju listu 50 najuticajnijih globalnih direktora marketinga (CMO).

Kvalitativnim istraživanjem, kao i saznanjima Forbesovog uređivačkog sektora, na listi se nalazi 50 ljudi koji su pomerili granice struke i napravili sjajne pomake unutar kompanija.

Direktori marketinga rangirani su po obrazovanju, stručnosti, iskustvu, mišljenju i pozicije unutar organizacije/kompanije. Forbes ima za cilj da na godišnjem nivou ističe direktore marketinga koji služe kao primeri novog, ubrzanog tržišta. Na listi se nalazi čak 16 direktora marketinga tehnoloških kompanija, 5 iz finansijskog sektora, 5 iz industrije hrane i restorana. Zanimljivo je da se na listu nalazi samo dva CMO-a iz telekomunikacionog sektora i dva iz ritejla.

Ove godine na listi su se našli, između ostalih i, Phil Schiller, Senior VP of Worldwide Marketing, Apple; Stephanie McMahon, Chief Brand Officer, WWE; Fernando Machado, Global CMO, Restaurant Brands International; Jens Thiemer, Senior Vice President of Customer and Brand, BMW; Olivier François, Global President of Fiat Brand and Chief Marketing Officer FCA Group, Fiat Chrysler Automobiles; Julia Goldin, Global CMO, Lego; Ann Lewnes, Exec VP and CMO, Adobe; Lorraine Twohill, CMO, Google; Chris Capossela, CMO, Microsoft i Marc Pritchard, Chief Brand Officer, Procter & Gamble.

Celu listu pogledajte ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!