Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

U filmskoj industriji online oglašavanje ima veliki uticaj

SVET – Uspeh koji je postigao film „Igre gladi“ (375 miliona dolara zarade u Americi) najverovatnije će imati priličan efekat na industriju TV oglasa. Naime, uspeh ovog distopijskog filma je postignut oglašavanjem na društvenim mrežama, kao što su Fejsbuk ili Tviter, što znači da je kompanija Lajonsgejt potrošila 15-20 miliona dolara manje nego da je, kao što drugi holivudski studiji rade, išla na oglašavanje preko televizije. Zbog toga je logično pretpostaviti da će i drugi studiji ubrzo krenuti putem Lajonsgejta.
Kompanija je izdvojila 10-15 odsto budžeta za onlajn promociju, gde su cilj bili mlađi od 30 godina, i on je apsolutno odlično profunkcionisao. Prema „insajderima“ potrošeno je 45 miliona dolara, što se i te kako isplatilo. Naravno, stručnjaci kažu da se ovo neće odmah osetiti u svetu TV oglase, ali za par godina promene mogu da budu drastične. Prošle godine filmski studiji su potrošili 2,9 milijardi dolara na oglašavanje svojih filmova na televiziji. To je za 15 odsto više nego 2007.
Mladi, kada im se nešto svidi, idu na net da to podele sa prijateljima. S druge strane, loša reklama „od-usta-do-usta“ je upravo preko društvenih mreža „pokopala“ film Saše Barona Koena „Bruno“ koji je solidno debitovao 2009. godine sa 30,6 miliona dolara, a onda ukupno jedva stigao od 59,9. Mnogi su iskoristili društvene mreže da prenesu prijateljima kako je film „očajan“.

Izvor: Danas

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!