REGION – ZDL arhitekti među jakom su konkurencijom u deset godina uspeli izgraditi uspešnu firmu sa rečkom i beogradskom kancelarijom. Povodom te godišnjice, Filburg je dobio zadatak da postavi strategiju brenda i uradi redizajn vizuelnog identiteta kako bi komunikacija poslovanja bila jasnija i efikasnija.
„Obraćajući se klijentima koji stvaraju svoje nasleđe, a s ciljem repozicioniranja ZDL-a unutar struke, konsolidovali smo ime studija, postavke i platformu brenda. Na tim temeljima oblikovali smo i novi vizuelni identitet koji tipografijom logotipa zauzima odnosno definiše prostore. Sekundarni element je trodimenzionalna ilustracija kao manifestacija ideje pune zdele – metafore za pristup radu i proces kroz koji ZDL dolazi do specifičnih rezultata“, kažu u Filburgu.
Ovakav fleksibilan sistem identiteta rezultirao je raznolikim primenama, od jednostavnih i elegantnih, pa do nove web stranice koja uvodi i animirana ponašanja usklađena s karakterom brenda.
Više vizuala možete pogledati OVDE.