today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Festival KAKTUS 2021 početkom novembra u Beogradu!

Sedmi po redu nacionalni festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, u organizaciji Marketing mreže, biće održan 2. i 3. novembra, pod sloganom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“, dok će konkursi za nagrade KAKTUS 2021 i KAKTUS Talents biti raspisani početkom juna.

Ove godine akcenat festivala je na brendovima i njihovim vrhunskim kampanjama, a rad na njima, baš kao i Kaktus, jeste bodljikav proces. Timovi koji rade na izgradnji i pozicioniranju brenda neretko zaspu i bude se misleći na brendove na kojima rade. Često su toliko zaneseni procesom rada da neke signale ignorišu i kada im se „obiju“ o glavu izgledaju kao da ih je neko polio hladnom vodom. Neuspehe progutaju, sažvaću i iz njih uče. Nemirni su jer ih bode inspiracija i naelektrisanost koju osećaju. Gura ih taj entuzijazam i kada ih gurne do vrha osećaju se sjajno, ali uspeh najjače sija posle hladnog tuša.

Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi, upravo su bili inspiracija za vizuelno rešenje koje, već tradicionalno, potpisuje agencija Ovation BBDO.

Dok je prošlogodišnja kampanja festivala KAKTUS 2020, prikazala kolege iz struke kao jedinstvene, drugačije i ujedinjene u svojoj različitosti, sada je vreme da odemo malo dublje, ogolimo neke stvari i teme i pokažemo zašto je to tako.

Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2021 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, a najveći svetski kreativci i najuticajniji pojedinci komunikacijske industrije već su potvrdili učešće na festivalu početkom novembra.

Među glavnim predavačima prošle godine na festivalu KAKTUS 2020 bili su Renato Zandoná, Executive Creative Director, AKQA, São Paulo; Joao Flores, Chief Creative Officer, Dentsu Aegis Network Singapur; Sandra Bold, Global Creative Director, Publicis Italija i Elav Horwitz, SVP Global Innovation Director u McCann Worldgroup Njujork; Chris Mccarty, Head of Creative Strategy, The ZOO, Google (Francuska); Bruno Regalo, Creative Director / Head of Art & Design, TBWAChiatDay, Los Angeles (USA); Will Rust, Founder, Stupid Ideas (Danska); Andrea Henao, Partner & Managing Director, 360 Agency Berlin; Santi Urso, Creative & Art Director, Saatchi & Saatchi Australija; Ana Anđelić, Strategy Executive & Author of The Business of Aspiration, Njujork; Dawid Szczepaniak, Chief creative officer & Partner, VMLY&R, Varšava; Folker Wrage, President, Leavingstone International, Gruzija i drugi.

Festival KAKTUS 2021 podržalo je preko 50 medijskih kuća iz celog regiona, kao i kompanije Mercator-S, Forma Ideale, Mastercard, Dijamant i Marbo Product. Partneri festivala su agencije – Ovation BBDO, Headline, Drive Agency i Represent System.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!