Šesti po redu nacionalni festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2020, u organizaciji Marketing mreže, biće održan 3. i 4. novembra, pod sloganom „Unique in being different“.
Ove godine akcenat festivala je na ljudima koji rade u advertising industriji, bez obzira bili na strani agencije ili kompanije, a koji svakodnevno grade struku i svojim delima ostavljaju trag u društvu. Novi vizuelni identitet u tehnici kolaža, ali i tema, predstavljaju pravo osveženje u komunikaciji festivala KAKTUS, a koji već tradicionalno potpisuje agencija Ovation BBDO.
„Advertising su LJUDI koji rade u ovoj struci. Ove godine festival KAKTUS 2020 upravo slavi ljude, pojedince i timove, njihovu različitost, talente, interesovanja, stručnost, kreativnost i sposobnost. Slavimo ljude koji svakoga dana pišu istoriju advertising industrije u Srbiji i ostavljaju neizbrisiv trag u društvu“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.
Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2020 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, a najveći svetski kreativci i najuticajniji pojedinci komunikacijske industrije već su potvrdili dolazak u Beograd početkom novembra.
Među glavnim predavačima prošle godine na festivalu KAKTUS 2019 bili su i jedan od najnagrađivanijih američkih kreativaca Jean Zamprogno a.k.a Zampa, kreativni direktor agencije DAVID The Agency, Miami (USA), Skaiste Sruogaite, Corporate Affairs Director for Baltics, Balkan, Adriatic, MARS; Ioanna Mingou, Director in Consumer Marketing, Mastercard Europe i jedan od najcenjenijih globalnih kreativaca Eduardo Marques, Chief Creative Officer, Publicis Spain.
Festival KAKTUS 2020 podržalo je preko 45 medijskih kuća iz celog regiona, kao i kompanije Mercator S, Forma Ideale i Apatinska pivara. Partneri festivala su agencije – Direct Media United Solutions, Ovation BBDO, Headline, Digital Element i Degordian. Festival su podržali i Propix i Chameleon Rental.
Više informacija o festivalu možete pronaći ovde.