Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Feel it!

SVET – Coca-Cola, u saradnji sa agencijom Publicis Italy, još jednom je pomerila granice u oglašavanju novom kampanjom „Feel it“.

U pitanju je kampanja koja obuhvata OOH, print i social media kanale komunikacije, a sadrži zakrivljeni logo kompanije i slogan „Feel it“ na prepoznatljivoj crvenoj pozadini. Međutim, u pitanju je optička iluzija, jer je logo zakrivljen na taj način da prati oblik, dok je slogan širine grla boce.

U agenciji Publicis Italy kažu da je boca Coca-Cole toliko prepoznatljiva da je potreban samo logo i slogan kako bi nevidljivo postalo vidljivo.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!