Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

FB izjednačava reklame i postove

Društvena mreža Facebook neprijatno će iznenaditi veliki broj svojih korisnika kada uskoro u celosti sprovede u delo svoj novi potez, koji već izaziva negative reakcije. Kako je najavljeno iz sedišta kompanije, reklame i sponzorisani postovi na Facebooku se ubuduće neće razlikovati od postova “običnih” korisnika. Jedino što će ih izdvajati jeste mali natpis “sponsored” koji će se pojavljivati u uglu iznad oglasa.
Iako je najavljeni potez izazvao lavinu kritika od korisnika kojima je puštena probna verzija, iz Facebooka navode da će time pomoći komercijalnom sadržaju da se izbori za svoj prostor na timelineu, ali i korisnicima. Međutim, nije precizirano na koji će tačno način korisnici imati dobrobit od toga, prenosi Daily Telegraph. Osim toga, do sada aktuelni oglasi u sve većem broju biće predstavljani kao “sponzorisane priče” kako bi se olakšalo delovanje onih koji plaćaju oglase i povećala njihova efikasnost.
“Oni se sada ne takmiče samo sa ostalima koji razvijaju svoje poslove. Oni se takmiče sa životom. Sa ljudima koji se venčavaju i pišu o tome. Sa ljudima koji dobijaju decu”, navodi se u zvaničnom saopštenju Facebooka.
“Sponzorisane priče” koje su već preplavile Facebook pojavile su se pre 18 meseci, i odmah su naišle na osudu velikog dela korisnika te društvene mreže. Međutim, uprava Facebooka pravdala je potez time da je za održavanje mreže važan i njen ekonomski aspekt. Tadašnje uvođenje sponzorisanih oglasa bilo je osmišljeno prvenstveno kako bi se reklamni sadržaj plasirao na prijemčiv način sve većem broju korisnika koji Facebooku pristupaju preko mobilnih telefona.

Izvor: B92

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!