today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Fatalna privlačnost priča iz vaše kompanije u vreme informacione dijete

Istraživanja prestižnih svetskih univerziteta pokazala su da savremeni čovek dnevno primi količinu informacija koja je ekvivalentna vrednosti od 34 gigabajta.

Delu informacija smo izloženi mimo svoje volje, dok mnogo češće sami iniciramo preteranu potrošnju informacija (information overconsumption), koja je praćena nizom fizičkih, psiholoških i socijalnih posledica. Kao i u konzumaciji hrane, kada je reč o konzumaciji informacija kao rešenje nam se preporučuje promena navika i zdraviji izbori, odnosno balanced information diet.

Posmatrano iz ugla publike to je divna vest, koja nam daje za pravo da ne budemo informisani o svemu u svakom trenutku, kao i da prekinemo sa „overloadovanjem“ medijskim sadržajima i informacijama. Ali šta sve to znači posmatrano iz ugla kompanije i korporativnih komunikacija? Uprkos svemu čemu smo izloženi, locirati teme koje su medijski atraktivne ili samo atraktivne, ni do sad nije bilo lako. Timovi koji se bave korporativnim komunikacijama u neprestanom su traganju za atraktivnim pričama iz svog poslovnog okruženja, a pronalaženje, na primer, malih priča u velikim sistemima, koje doprinose još većim rezultatima, jednako je tragaju za Atlantidom.

Na koje načine ćemo u budućnosti balansirati prikupljanje informacija koje kada ih tražite deluju tako malobrojno, i plasiranje, s obzirom da kada ih konzumirate, deluju tako prekobrojno? Ne zaboravimo da je šlag na ovu informacionu tortu i promena u načinu funkcionisanja medija, budući da izborom informacija koje plasiraju, klik bait naslovima, fejk njuzom i komercijalnim temama na kojima se insistira iz dana u dan, dodatno doprinose sveopštoj apatiji, nepoverenju i nezainteresovanosti čitalaca i gledalaca.

Kako u sopstvenom poslovnom okruženju prepoznati medijski vredne teme koje odgovaraju biznis ciljevima? I kako ih servirati publici i ciljnim javnostima koje su baš sad odlučile da se okrenu informacionoj dijeti i restriktivnoj konzumaciji medijskih sadržaja? Odnosno što bi popularni klikabilni naslovi rekli: šta već danas možete da primenite kako bi mediji pozitivno pisali o vama, a publika u tome sa slašću uživala – saznajte u okviru radionice “Fatalna privlačnost priča iz vaše kompanije” u okviru foruma #Izazov2019 koji se održava 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.

Za Marketing mrežu tekst napisala: Olivera Petrović, Account Manager, Chapter 4 PR

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!