I dok pojedini analitičari tvrde, a mediji prenose, da će Facebook nestati u narednih osam godina, to jest do 2020. godine, Facebook smišlja načine za dodatnu zaradu. Mobilna verzija ove društvene mreže neće još dugo biti oslobođena reklama, jer je Facebook upravo objavio mogućnost za mobilno oglašavanje, koje je zainteresovanima dostupno beu obzira na to da li se reklamiraju i na web verziji.
Oglasi će na mobilnim platformama biti u formi sponzorisanih priča i pojavljivaće se u News Feedu. Smatra se da bi ovaj vid oglašavanja mogao biti učinkovitiji od reklama plasiranih sa strane, a Facebooku će, imajući u vidu rast broja posetilaca putem mobilnih uređaja, doneti novi izvor prihoda. Inače, pomenuto nestajanje Facebooka prognozirao je analitičar Erik Džekson, koji je rekao da će za 5 do 8 godina Facebook nestati na način kako je nestao Yahoo.
„Yahoo je i dalje profitabilan, i dalje ima 13.000 zaposlenih, ali je samo vredan samo 10 posto onoga koliko je vredeo na svom vrhuncu, 2000. godidne“, rekao je Džekson.
Izvor: B92