Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#Facebook uveo haštag

Facebook je omogućio korišćenje haštagova, pa sada korisnici ove društvene mreže mogu, kao na Twitteru, da povezuju teme stavljanjem simbola # ispred ključne reči (npr. #tehnopolis, #b92, #derbi…). Tako će komentari o određenim temama biti „grupisani“, a na svaki haštag će moći da se klikne. Haštagovi, koje je popularizovao suparnički Twitter, olakšaće korisnicima Facebooka praćenje tema koje su u datom trenutku u žiži, ali će i pružiti oglašivačima mogućnost da lakše stignu do ciljnih grupa.
„Između 88 i 100 miliona Amerikanaca se svako veče uloguje na Facebook svake večeri, tokom udarnih termina na televizijskim stanicama, što otvara velike mogućnosti TV mrežama, oglašivačima i drugim partnerima“, navodi se u saopštenju Facebooka.
Dodaje se da se tokom emitovanja jedne epizode popularne serije „Igra prestola“ na HBO-u generisalo više od 1,5 miliona poruka u kojima se ta serija spominje.

Izvor: B92

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!