Facebook je omogućio korišćenje haštagova, pa sada korisnici ove društvene mreže mogu, kao na Twitteru, da povezuju teme stavljanjem simbola # ispred ključne reči (npr. #tehnopolis, #b92, #derbi…). Tako će komentari o određenim temama biti „grupisani“, a na svaki haštag će moći da se klikne. Haštagovi, koje je popularizovao suparnički Twitter, olakšaće korisnicima Facebooka praćenje tema koje su u datom trenutku u žiži, ali će i pružiti oglašivačima mogućnost da lakše stignu do ciljnih grupa.
„Između 88 i 100 miliona Amerikanaca se svako veče uloguje na Facebook svake večeri, tokom udarnih termina na televizijskim stanicama, što otvara velike mogućnosti TV mrežama, oglašivačima i drugim partnerima“, navodi se u saopštenju Facebooka.
Dodaje se da se tokom emitovanja jedne epizode popularne serije „Igra prestola“ na HBO-u generisalo više od 1,5 miliona poruka u kojima se ta serija spominje.
Izvor: B92