Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Facebook tajna TOP 100 svetskih brendova

spot_img

Zbog čega se svaki od TOP 100 brendova na Facebooku nalazi tu gde jeste? Šta oni to rade? Prema istraživanjima Simply Measureda ovo je tajna njihovog uspeha.

  1. U proseku postavljaju 10 postova sedmično.
  2. Većina, 65% brendova postavlja 5 postova sedmično.
  3. Samo 5 brendova ima više od 30 postova sedmično.
  4. Fotografija je i dalje najpoželjniji social media sadržaj (zauzima 62% celokupnog objavljenog sadržaja, stvara 77% engagementa).
  5. Korišćenje linkova poraslo je sa 13% na 27% (porast je zabeležen od trenutka kada je Facebook uveo učitavanje veće fotografije sa samog linka).
  6. Linkovi ostvaruju od 1% do 16% ukupnog engagementa.
  7. Restorani su najmanje zastupljena kategorija u TOP 100 brendova, ali beleže najveći engagement.
  8. Automobilska industrija je najzastupljenija na listi sa čak 14 predstavnika.
  9. Tekst postova kreće se od 75 do 175 karaktera.
  10. Samo 7% brendova ima više od 300 karaktera u tekstu

Da li vas sve ovo iznenađuje? Interakcija nikada nije bila veća, a humanizacija brendova na društvenim mrežama nikada nije bila poželjnija. Različiti brendovi pronalaze razne načine kako bi dospeli na ovu listu. Načini mogu da se kriju u tehnikama agencija, u lojalnosti fanova, u stalnom i promišljenom održavanju veze na relaciji brend – fan. Bitan i ogroman detalj koji izdvaja, može biti i to da iza sebe imate dobru digitalnu marketinšku agenciju koja je već iskusna u izradi digitalnih strategija.
Moramo da spomenemo i još jedno merenje koje nam je ostalo od prošle godine. Ono samo potvrđuje pravilo i prati trend. Datira od oktobra 2014. i pokazuje slično. U tabelu pored Facebooka dodato je istraživanje za Twitter i Instagram.

B0KgHwyCIAATM-j

Izvor: Pioniri Communications
Autor: Bojan Šaptović

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!