Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Facebook korisnici u Srbiji najaktivniji četvrtkom uveče

Agencija Homepage i Marketingitd. sproveli su istraživanje kada su Srbi najaktivniji na Facebooku, inspirisani nedavno objavljenim istraživanjem agencije Drap. Uzorak na kom je rađeno istraživanje jesu 52 Facebook stranice. Period uzet u obzir je jun, jul i avgust 2013. godine. Stranice predstavljaju brendove različitih industrija, a podeljene su u tri kategorije, na osnovu broja fanova: prvu grupu čine stranice između jednog i 10 hiljada fanova, drugu stranice između 10 i 100 hiljada fanova, a u trećoj grupi su stranice sa preko 100 hiljada fanova. Alati korišćeni za analizu su Facebook Page Insights i Google Analytics.

Aktivnost stranica: više fanova, više i sadržaja
One koje pripadaju prvoj grupi (1-10k fanova) objavljivale su novi sadržaj na svojoj stranici u proseku 4 puta nedeljno, kategorija od 10 do 100k u proseku 6 puta nedeljno, a preko 100k imale su prosečno 10 objava nedeljno.
Interakcija na njima raste kako raste i broj fanova, ali ne linearno broju fanova. Što je manja stranica, interakcija raste brže, ali njenim rastom ona opada. Drugim rečima, broj interakcija je u logaritamskoj zavisnosti od broja fanova: dakle, ako nam je stranica porasla 10 puta po broju fanova, ne znači da će interakcija takođe toliko puta da poraste. Podatak do kojeg smo došli je da interakcija poraste 4 puta.

Najbolji dan za objave četvrtak, najlošiji utorak
Dok su korisnici iz Hrvatske najaktivniji utorkom, za korisnike iz Srbije to je dan kada su najmanje zainteresovani za interakciju sa Facebook stranicama. Najbolji dan za objavljivanje u Srbiji je četvrtak, ali blizu su petak i subota. Najmanji reach je bio utorkom.

Srbija-na-Facebooku-02

Prosečan reach po danima:
Ponedeljak: 35.169
Utorak: 30.818
Sreda: 35.638
Četvrtak: 38.398
Petak: 38.160
Subota: 38.024
Nedelja: 33.347

Najviše smo na Facebooku u večernjim satima
Posmatrano po satima, najbolji reach je u periodu između 20 i 22h. Najniži je u periodu od 3 do 6 ujutru.

Srbija-na-Facebooku-03

Više ima muškaraca, najviše korisnika ima između 18 i 34 godine
Prema polnoj strukturi, više je korisnika muškog pola – 53,3 odsto, naspram 46,7 odsto korisnica. Struktura prema godinama pokazuje da ima 15,37% korisnika između 13 i 17 godina, najbrojniji su oni između 18 i 24 godine: 36,01%, potom slede korisnici između 24 i 34 godine, kojih ima 25,98%. Korisnici u kategoriji 35 do 44 godine čine 13,33% ukupnog broja Facebook korisnika, kategorija 45 do 54 zauzima 6,24%, 55 do 64 2,5%, a više od 65 godina ima svega 1,1 odsto korisnika Facebooka.

Srbija-na-Facebooku-04

Aktivnost na Facebook aplikacijama: sreda uveče je rezervisana za igranje
Što se tiče aktivnosti na FB aplikacijama, korišćeni uzorak je bio 30 aplikacija koje je posetilo 32.955 jedinstvenih korisnika (43.829 ukupno), za isti period. Najveća posećenost po danima i satima bila je utorkom, između 21 i 23 časa, četvrtkom između 22 i 23 časa (što se poklapa sa interakcijom sa stranicama), a najviše korisnika Facebooka pristupa aplikacijama sredom između 21 i 24h.

Izvor: Marketingitd.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!