SVET – Mreža Grey Europe proglašena je agencijom 2017. godine na EACA Euro Effie dodeli nagrada u Briselu. Osmi je to put od 2005. godine da je Grey Europe osvojila ovu prestižnu nagradu, potvrđujući time svoj slogan famously effective.
Grey je u utorak dominirao na ceremoniji dodele nagrada, osvojivši ukupno osam nagrada, četiri zlata, tri srebra i jednu bronzu, u sedam različitih kategorija. Uključuje to i nagradu za dugoročnu efikasnost (Long-term effectiveness) i dve Positive Change Euro Effie nagrade.
Alain Groenendaal, predsednik i izvršni direktor Grey Europe, komentisao je: „Efikasnost je za nas uvek bila prioritet i investicija. Sada, više nego ikada, važno je da svi podignemo lestvicu efikasnosti i pokažemo rast i ROI kreativnih komunikacija.“
Grey Europe, na čelu koje je Alain Groenendaal, deo je oglašivačke mreže Grey grupa. Grey grupa rangirana je među najvećim globalnim komunikacijskim kompanijama. Njezina je matična kompanija WPP (NASDAQ: WPPGY). Grey je u regionu prisutan u Hrvatskoj (Bruketa&Žinić&Grey), Sloveniji (Grey Ljubljana) i Srbiji (Grey Beograd).