SVET – Evolution Lab 2017 okupiće učesnike iz industrije tržišnih komunikacija kako bi raspravljali o budućnosti advertisinga u vremenu veštačke inteligencije.
Mogu li agencije za tržišno komuniciranje veštačkom inteligencijom unaprediti svoju kreativu, medijsko planiranje i strategiju? Agencije i njihovi partneri okupiće se 17. oktobra u Briselu na debati o tome kako agencije mogu spredvoditi proces i okoristiti se spajanjem veštačke inteligencije i advertisinga.
Konferencija će biti podeljena u tri dela te će svaki obrađivati različite međusobno povezane teme: kako će veštačka inteligencija promeniti industriju tržišne komunikacije, kako se agencije mogu prilagoditi i sprovoditi te promene te kako rešiti izazove odnedavno suvišnih poslovnih pozicija i etike data-driven advertisinga.
EvoLab organizuje Evropsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA).
Više o konferenciji možete pronaći na: eaca.eu/evolab2017.
Izvor: HURA