Event marketing od A do Š

Event marketing je sastavni deo organizovanja događaja. Sa marketinškog aspekta događaj je aktivnost osmišljena da posetiocima ponudi nešto što je vredno njihove pažnje, što će ih privući događaju koji se organizuje, odnosno da okupi određenu grupu/populaciju ljudi u određenom vremenu, na određenom mestu sa posebnim razlogom.
Ovo je, pored planiranja događaja, ključna oblast event menadžmenta. Veoma je važno, ako želite da se bavite ovom oblašću, da znate koji su to koraci na koje morate obratiti pažnju tokom planiranja i organizovanja.
Event marketing podrazumeva 6 ključnih koraka, a to su:

  1. postavljanje događaja (planiranje teme, izgleda logoa, izbor govornika, način registracije, agenda događaja…),
  2. promovisanje događaja (izbor odgovarajućeg kanala komunikacije sa ciljnim grupama),
  3. društvene mreže – specifičan način promovisanja događaja,
  4. praćenje napredovanja kampanje,
  5. realizacija događaja i
  6. evaluacija.

U nastavku teksta možete pogledati zanimljivu infografiku koju su dizajnirali HubSpot i Constant Contact. Ona vam nudi kratak pregled najbitnijih marketinških koraka u event menadžmentu.

event_marketing_infographic

Izvor: Event Management School
Autor: Snežana Subotić


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

1 komentar

  1. Odlican clanak, meni izuzetno koristan. Ljudi iz Hubspota rade izuzetan posao, a vama hvala sto ste to preneli.
    Blogomanija nije imala check-in aplikaciju ili sam je ja propustio?

Komentari