U toku je istraživanje European Communication Monitor 2014. Ako se bavite komunikacijama, molimo Vas da odvojite 15 minuta vremena i doprinesete ovogodišnjem istraživanju na sledećem linku: http://www.communicationmonitor.eu/. Anketu je potpuno anonimna, a upitnik možete popuniti najkasnije do 31. marta ove godine.
Ovo istraživanje iz oblasti komunikacionog menadžmenta i odnosa s javnošću, sprovodi se jednom godišnje od 2007. godine. Istraživanje iz 2011. predstavlja najiscrpniju analizu do sada, sa učešćem 2209 profesionalaca iz 43 zemlje Evrope, među kojima je i Srbija. Naša zemlja je prvi put imala dovoljan broj ispitanika za poređenje sa ostale 42 evropske zemlje 2011. godine.
Ove godine European Communication Monitor usmeren je na teme poput mobilnih komunikacija, liderstva, umrežavanja, mentorstva, kao i na određena strateška pitanja od značaja za komunikacije.
European Communication Monitor vodi međunarodna istraživačka grupa koju čine profesori sa 11 renomiranih univerziteta širom Evrope, a u organizaciji European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA), European Association of Communication Directors (EACD) i uz podršku vodeće evropske konsultanstke kuće Ketchum Pleon. Istraživanje se sprovodi u naučne svrhe, u pokušaju da se projektuju budući tokovi naše struke.