Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Eurobest proglasio Oglašivača godine!

SVET – Eurobest je objavio da je Oglašivač za 2016. godinu kompanija HEINEKEN. Nagrada se dodeljuje na godišnjem nivou za izuzetnost u oglašavanju na području Evrope.

Brend sidera i piva ima uspešnu istoriju na Eurobest-u, sa impresivnih 37 nagrada i 20 finala na Festivalu – uključujući i tri Grands Prix-a. Šest HEINEKEN brendova ima 41 nagradu na Cannes Lions, uključujući i Grand Prix u kategoriji Creative Effectiveness.

„Kreativnost nam obezbeđuje konkurentnu prednost koja nam pomaže da gradimo svoj posao širom sveta, kako u smislu promovisanja naših brendova tako i u privlačenje i zadržavanje najboljih kadrova. To je mnogo više od marketinške strategije za HEINEKEN, to je u našem DNK“, rekao je Ian Wilson, Senior Director za digital i marketing razvoj ove kompanije.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!