EURO EFFIES 2018 – tri člana žirija iz Hrvatske

SVET – Evropsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA) objavilo je imena članova žirija koji će odlučivati o dobitnicima nagrada Euro Effie 2018. godine. Na čelu žirija je Adrian Farina, Senior Vice President u marketingu Visa Europe, a pridružila su mu se i tri predstavnika iz Hrvatske: Nina Pentek, direktorica marketinga u Erste banci, Filip Rabuzin, direktor marketinga u kompaniji HEINEKEN Hrvatska i Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti potrošača Zagrebačke Pivovare.

Euro Effies je godišnje takmičenje koje nagrađuje najbolje međunarodne komercijalne komunikacijske kampanje u Evropi. Uz to, Euro Effies je priznanje partnerstvu klijenta i agencije, kao i simbol dokazane efektivnosti oglašavanja.

Žiri takmičenja sastavljen je od profesionalaca, kako iz agencija tako i sa strane klijenata, i to iz 20 evropskih zemalja. Njihovo iskustvo, znanje i stručnost doprinieće u izboru najboljih kampanja. U periodu od 4. do 15. juna žiri će odlučivati o finalistima za drugi krug koji će se održati 28.juna. Žiri uzima u obzir širi raspon kvaliteta svake kampanje kako bi utvrdili koje kampanje zaslužuju da uđu u drugi krug i potencijalno osvoje nagradu. Kvaliteti su raspodeljene u četiri kategorije: Strateški izazov, Kreativna strategija, Oživljavanje ideje te Efektivnost.

Predsednik žirija Adrian Farina izjavio je: „Počastvovan sam što ću biti na čelu ovogodišnjeg Euro Effies-a. Smatram da je nagrada efektivnosti najvažnije dostignuće kojem jedna marketinška kampanja može da teži“.

Euro Effies organizuje Evropsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA) u saradnji sa Googleom, Kantar Millward Brownom, The European Publishers’ Councilom, WARC-om, Adforum.com, Procter & Gambleom, Nielsenom, Creativebriefom i FirstRental & Viva Xpress Logisticsom.

Osim Euro Effie takmičenja, Effie nagrada dodeljuje se za nacionalna postignuća u preko 40 zemallja širom svita pa tako i Hrvatskoj. Croatia Effie je središnja marketinško-poslovna inicijativa koja promoviše nezaobilaznu povezanost između marketinških aktivnosti i tržišnih rezultata. Ova prestižna nagrada krajnji je dokaz i priznanje koje se na nacionalnom nivou dodeljuje najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata. Više informacija o takmičenju Effie Croatia na www.effie.hr.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari