today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

EURO EFFIES 2018 – tri člana žirija iz Hrvatske

SVET – Evropsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA) objavilo je imena članova žirija koji će odlučivati o dobitnicima nagrada Euro Effie 2018. godine. Na čelu žirija je Adrian Farina, Senior Vice President u marketingu Visa Europe, a pridružila su mu se i tri predstavnika iz Hrvatske: Nina Pentek, direktorica marketinga u Erste banci, Filip Rabuzin, direktor marketinga u kompaniji HEINEKEN Hrvatska i Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti potrošača Zagrebačke Pivovare.

Euro Effies je godišnje takmičenje koje nagrađuje najbolje međunarodne komercijalne komunikacijske kampanje u Evropi. Uz to, Euro Effies je priznanje partnerstvu klijenta i agencije, kao i simbol dokazane efektivnosti oglašavanja.

Žiri takmičenja sastavljen je od profesionalaca, kako iz agencija tako i sa strane klijenata, i to iz 20 evropskih zemalja. Njihovo iskustvo, znanje i stručnost doprinieće u izboru najboljih kampanja. U periodu od 4. do 15. juna žiri će odlučivati o finalistima za drugi krug koji će se održati 28.juna. Žiri uzima u obzir širi raspon kvaliteta svake kampanje kako bi utvrdili koje kampanje zaslužuju da uđu u drugi krug i potencijalno osvoje nagradu. Kvaliteti su raspodeljene u četiri kategorije: Strateški izazov, Kreativna strategija, Oživljavanje ideje te Efektivnost.

Predsednik žirija Adrian Farina izjavio je: „Počastvovan sam što ću biti na čelu ovogodišnjeg Euro Effies-a. Smatram da je nagrada efektivnosti najvažnije dostignuće kojem jedna marketinška kampanja može da teži“.

Euro Effies organizuje Evropsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA) u saradnji sa Googleom, Kantar Millward Brownom, The European Publishers’ Councilom, WARC-om, Adforum.com, Procter & Gambleom, Nielsenom, Creativebriefom i FirstRental & Viva Xpress Logisticsom.

Osim Euro Effie takmičenja, Effie nagrada dodeljuje se za nacionalna postignuća u preko 40 zemallja širom svita pa tako i Hrvatskoj. Croatia Effie je središnja marketinško-poslovna inicijativa koja promoviše nezaobilaznu povezanost između marketinških aktivnosti i tržišnih rezultata. Ova prestižna nagrada krajnji je dokaz i priznanje koje se na nacionalnom nivou dodeljuje najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata. Više informacija o takmičenju Effie Croatia na www.effie.hr.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!