Etikete neuhranjenosti na ulicama Amerike

SVET – Dole Packaged Foods i agencija DAVID Miami i Madrid kreirali su novu outdoor kampanju koja za temu ima siroma┼ítvo i ishranu.

Kampanja je lansirana u Njujorku, Los An─Ĺelesu i Baltimoru na gigantskim LED ekranima. Projekcije koje li─Źe na etikete na prehrambenim proizvodima, ovoga puta su u stvari „etikete neuhranjenosti“, koje se bave razli─Źitim pitanjima u vezi sa hranom – gojazno┼í─çu, nesigurno┼í─çu hrane i neuhranjeno┼í─çu.

Jedan od oglasa glasi: „─îinjenica o neuhranjenosti: 117 miliona odraslih Amerikanaca pati od najmanje jedne hroni─Źne bolesti povezane sa nepravilnom ishranom i nedostatkom ve┼żbanja.“

„Ove etikete treba da anga┼żuju ljude u vezi ove klju─Źne teme i doprinesu sistemskoj promeni u iskrani. Ova kampanja dovoljno je smela da to ne mo┼żete ignorisati“, rekao je Saulo Rocha, izvr┼íni kreativni direktor, David Madrid.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari