today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Etikete neuhranjenosti na ulicama Amerike

SVET – Dole Packaged Foods i agencija DAVID Miami i Madrid kreirali su novu outdoor kampanju koja za temu ima siromaštvo i ishranu.

Kampanja je lansirana u Njujorku, Los Anđelesu i Baltimoru na gigantskim LED ekranima. Projekcije koje liče na etikete na prehrambenim proizvodima, ovoga puta su u stvari „etikete neuhranjenosti“, koje se bave različitim pitanjima u vezi sa hranom – gojaznošću, nesigurnošću hrane i neuhranjenošću.

Jedan od oglasa glasi: „Činjenica o neuhranjenosti: 117 miliona odraslih Amerikanaca pati od najmanje jedne hronične bolesti povezane sa nepravilnom ishranom i nedostatkom vežbanja.“

„Ove etikete treba da angažuju ljude u vezi ove ključne teme i doprinesu sistemskoj promeni u iskrani. Ova kampanja dovoljno je smela da to ne možete ignorisati“, rekao je Saulo Rocha, izvršni kreativni direktor, David Madrid.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!