Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Etikete neuhranjenosti na ulicama Amerike

SVET – Dole Packaged Foods i agencija DAVID Miami i Madrid kreirali su novu outdoor kampanju koja za temu ima siromaštvo i ishranu.

Kampanja je lansirana u Njujorku, Los Anđelesu i Baltimoru na gigantskim LED ekranima. Projekcije koje liče na etikete na prehrambenim proizvodima, ovoga puta su u stvari „etikete neuhranjenosti“, koje se bave različitim pitanjima u vezi sa hranom – gojaznošću, nesigurnošću hrane i neuhranjenošću.

Jedan od oglasa glasi: „Činjenica o neuhranjenosti: 117 miliona odraslih Amerikanaca pati od najmanje jedne hronične bolesti povezane sa nepravilnom ishranom i nedostatkom vežbanja.“

„Ove etikete treba da angažuju ljude u vezi ove ključne teme i doprinesu sistemskoj promeni u iskrani. Ova kampanja dovoljno je smela da to ne možete ignorisati“, rekao je Saulo Rocha, izvršni kreativni direktor, David Madrid.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!